شناسهٔ خبر: 32366507 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

بروجردی:

وزیرخارجه انگلیس در موضوع نازنین زاغری عملا فرافکنی می کند

عضوکمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،گفت:وزیر خارجه انگلیس در موضوع نازنین زاغری برای ایجاد یک فضاسازی سیاسی و روانی این نظرات را مطرح کرده است و غیرقابل قبول است.

صاحب‌خبر -

علاالدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن اشاره به موضوع مصاحبه وزیرخارجه انگلیس در موضوع نازنین زاغری گفت:اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره این دستگیری اگر درست باشد، بنابراین صدها نفر از افراد بی گناه دستگیر شوند.

وی افزود:این سخن کاملا غیرمنطقی است و هیچ کسی در جمهوری اسلامی ایران بدون جرم مشخص و شناخته شده ،به خصوص کسانی که تابعیت خارجی دارند با توجه به تبعات مترتب در این دستگیری،دستگیر نمی شود.

بیشتر بخوانید:

نماینده مردم بروجرد و اشتریان در مجلس با  بیان اینکه وزیر خارجه انگلیس عملا فرافکنی می کند،مطرح کرد:وزیر خارجه انگلیس در موضوع نازنین زاغری برای ایجاد یک فضاسازی سیاسی و روانی این نظرات را مطرح کرده است و غیرقابل قبول است.

جمهوری اسلامی طبق موازین قانونی با نازنین زاغری برخورد خواهد کرد

بروجردی با بیان اینکه جمهوری اسلامی طبق موازین قانونی با این خانم برخورد خواهد کرد،تاکید کرد: قطعاً طبق موازین قانونی با این فرد برخورد خواهد شد و اطلاع رسانی که قوه قضاییه صورت می دهد؛نشان دهنده این است که این اقدامات مبتنی بر واقعیت هایی استکه کارنامه عملکرد این خانم پشتوانه آن است.

عضوکمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سخن "جرمی هانت"وزیر خارجه انگلیس غیرقابل قبول و مردود است،تصریح کرد:فضاسازی روانی -سیاسی است با هدف ایجاد فشار بر جمهوری اسلامی ایران و در نهایت زمینه‌سازی برای آزادی وی است طبق موازین قانونی با این فرد و هر فرد خاطی دیگری که خلاف موازین قانونی اقدام کند، برخورد خواهد شد.

به گزارش خانه ملت؛"جرمی هانت" وزیر خارجه انگلیس مصاحبه ای ایران را متهم کرد که نازنین زاغری رتکلیف،کارمند بنیاد تامسون رویترز را به منظور فشار دیپلماتیک بر لندن به گروگان گرفته است.نازنین تنها کسی نیست که به منظور فشار دیپلماتیک به گروگان گرفته شده و علیرغم آنکه از هر نظر بیگناه است، در زندان بسر می‌برد.

وزیر خارجه انگلیس در ادامه سخنان خود به تجلیل از تمدن و تاریخ ایران پرداخت و گفت: آنها می‌خواهند که از دیگر کشورها احترام ببینند اما این راهش نیست که یک زن بیگناه را زندانی کنند و من واقعا امیدوارم که آنها در افکار خود تجدید نظر کنند. ما با خیلی از کشورها در سراسر جهان اختلاف داریم، اما هیچکدام آنها آدم های بیگناه را به منظور فشار دیپلماتیک زندانی نمی‌کنند. آنها باید از این اقدامات دست بردارند./

پایان پیام

نظر شما