شناسهٔ خبر: 32364119 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تابش: ما نشان دادیم مرد روز‌های سخت هستیم/ یک گوجه باعث باخت ما برابر استقلال شد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما نشان دادیم که مرد روز‌های سخت هستیم و می‌توانیم از بحران خارج شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم سایپا اظهار کرد: خوشبختانه امروز بازیکنان ما با بازی خوبی ارائه دادند. شما به چند بازی گذشته نگاه کنید ما تعداد زیادی فرصت گلزنی برابر حریفان خود داشتیم و خدا را شکر امروز تعدادی از فرصت‌ها را تبدیل به گل کردیم و نتیجه خوبی هم بدست آوردیم. ما تیم خوبی داریم و بازیکنان شایسته هستند و برخی از اوقات در فوتبال شانس و اتفاق در آن موثر است. من خوشحال هستم که برد خوبی کسب کردیم و به قول شما به کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بازگشتیم.

او درباره بازی مهم این تیم مقابل پرسپولیس بیان کرد: همانطور که گفتید بازی حساسی با پرسپولیس داریم و پرسپولیس تیم خوبی است و در خانه حریف بازی می‌کنیم، اما ما هم نشان دادیم که مرد روز‌های سخت هستیم و به طور حتم این بازی برای ما ۶ امتیازی است و قطعا بازی خوبی ارائه می‌دهیم و امیدوارم بتوانیم این بازی را پیروز شویم.

همکاری با قلعه نویی ادامه دارد

او درباره اینکه امیر قلعه نویی فصل آینده قراردادش ادامه دارد یا قطع همکاری با او می‌شود، گفت: شنیده‌های شما نمی‌دانم از کجا سرچشمه می‌گیرد و قلعه نویی و ما چنین حرفی نزدیم. همانطور که گفتید این مربی با سپاهان قرارداد دارد و اجازه بدهید فصل تمام شود و قبل از پایان فصل وارد حاشیه نشویم و اصلا این طور نیست. ما فصل آینده با قلعه نویی قرارداد داریم.

پاداش ویژه برای برد برابر پرسپولیس تعیین می‌کنیم

او درباره اینکه پاداش ویژه برای پیروزی‌ها تعیین خواهید کرد، گفت: بله در آئین نامه خود علاوه بر پاداش، جریمه هم داریم، اما فکر می‌کنم با توجه به اینکه بازی هفته آینده امتیازش ارزشمند است ما به طور حتم پاداش ویژه تعیین می‌کنیم.

ما توان پرداخت پاداش میلیاردی نداریم

تابش درباره اینکه باشگاه سپاهان پاداش میلیاردی یا پانصد هزار تومانی به بازیکنانش می‌دهد، گفت: نه ما توان پرداخت چنین پاداشی را نداریم و یک پاداش معقولی به بازیکنان پرداخت می‌کنیم. پاداش‌ها تعریف شده و در آئین نامه قید شده است. یک پاداش ویژه برای بازی هفته آینده تعیین خواهیم کرد و اگر قهرمان شویم به طور حتم پاداش هم ویژه‌تر خواهد بود.

او در پایان خاظر نشان کرد: ما کماکان به قهرمانی امیدوار هستیم و در بازی گذشته هم یک گوجه باعث باخت تیم ما شد و متاسفانه ناظر بازی که مسئولیتی در دپارتمان داوری دارد چقدر به او گفتند این فقط یک گوجه است و این ناظر طلب حضور آتش نشانی را می‌کرد. در اوج فشار ما بر استقلال ۶ دقیقه بازی خوابید و بازیکنان مراقبت از بازی در ثانیه‌های آخر نکردند و همان گوجه کارمان را خراب کردند و امیدوارم گوجه دیگر کار ما را خراب نکند.

بیشتر بخوانید: 

ماجرای گوجه فرنگی جنجالی در بازی استقلال - سپاهان

قلعه نویی: مسئول باخت مقابل استقلال من هستم

انتهای پیام/ 

نظر شما