شناسهٔ خبر: 32363539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران:

تیم داوری تحت تاثیر تماشاگران گرگانی بود/ فردا بازی دیگری است

گرگان – سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران گفت: داوران در دیدار مقابل شهرداری گرگان تحت تاثیر تماشاگران قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا اسلامی بعدازظهر پنجشنبه پس از شکست تیم شیمیدر تهران مقابل شهرداری گرگان در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: هواداران گرگانی بیشتر از هر بازی دیگری طی سال‌های اخیر برای تشویق تیم محبوب خود به سالن آمده بودند و این بالاترین سرمایه برای بسکتبال گرگان است.

وی افزود: تماشاگران گرگانی در این دیدار فشار زیادی به داوران آوردند و بازی از دست داوران در رفت.

اسلامی تصریح کرد: البته ما روز خوبی نداشتیم و آسیب دیدگی محمد جمشیدی و تحت تاثیر قرار گرفتن داوران موجب شد تا تیم گرگان پیروز این دیدار شود.

وی در خصوص دیدار چهارم این دو تیم گفت: ما برای پیروزی در بازی سوم به میدان آمده بودیم اما فردا بازی دیگری است و برنامه‌های زیادی داریم تا با تمام قوا بازی بهتری به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که مصدومیت محمد جمشیدی در چه حدی است، اظهار کرد: باید با پزشک تیم صحبت کنیم که مصدومیت جمشیدی در چه حدی است اما این مصدومیت به گونه‌ای بود که وی در دقایق پایانی نتوانست ادامه دهد.

لازم به ذکر است؛ در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های شهرداری گرگان و شیمیدر تهران بعدازظهر پنجشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۸۱ بر ۶۴ تیم شهرداری گرگان به پایان رسید تا نماینده گرگان در مجموع دو بر یک از حریف خود پیش بیفتد.

نظر شما