شناسهٔ خبر: 32360465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

با حضور دو معاون وزیر آموزش و پرورش در منطقه درودزن استان فارس انجام شد؛

مراسم کلنگ زنی 3 پروژه آموزشی در روستاهای چمنی، مایین و درودزن

برنامه متمرکز کلنگ زنی همزمان 3 پروژه آموزشی در روستاهای چمنی، مایین و درودزن منطقه درودزن در استان فارس،با حضور قدمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز امورهماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، در سفر وزیر آموزش و پرورش به استان فارس و در منطقه درودزن، برنامه متمرکز کلنگ زنی همزمان 3 پروژه آموزشی در روستاهای چمنی،مایین و درودزن این منطقه با حضورقدمی معاون وزیر ورئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و رخشانی‌ مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.

در این مراسم کلنگ آغاز ساخت مدرسه 6 کلاسه شهید کرمی درودزن در زمینی به مساحت 3400 متر مربع و زیر بنای 600 متر مربع و با اعتبار 1 میلیارد و 850  میلیون تومان به زمین زده شد.

این مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، (بنیاد برکت) و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس فارس احداث می شود.

در همین مراسم آیین آغاز احداث دبستان 6 کلاسه شهید عباسپور چمنی که در زمینی به مساحت 3700 متر مربع و زیر بنای 630 متر مربع و اعتبار 1 میلیارد و 680 میلیون تومان و توسط  اداره کل نوسازی مدارس فارس احداث می شود نیز انجام شد.

همچنین آغاز ساخت مدرسه 6 کلاسه  5 آذر روستای مائین نیز که در زمینی به مساحت 3500 متر مربع و زیربنای 560  متر مربع و با اعتبار 1 میلیارد و 770  میلیون تومان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد برکت ساخته می شود، اعلام شد.

نظر شما