شناسهٔ خبر: 32360208 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حضور ارتش در مناطق سيل زده اميد را در دل مردم بارورتر کرد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- وزير اطلاعات در پيامي با تبريک فرا رسيدن روز ارتش اعلام کرد: حضور مهربانانه برادران متدين و ولايتمدار ارتش در مناطق سيلزده، اميد را در دل هاي پاک سيل زدگان بارورتر کرده است.

به گزارش ايرنا از وزارت اطلاعات، سيدمحمود علوي امروز- پنجشنبه در اين پيام تبريک که به مناسبت روز ارتش منتشر شده، فرارسيدن روز باشکوه و مبارک ارتش را خدمت يکايک فرماندهان، پرسنل خدوم و سربازان فداکار تبريک و تهنيت گفت و به روان پاک شهداي به خون خفته ارتش سرافراز جمهوري اسلامي ايران درود فرستاد.
در اين پيام آمده است: در دوراني که دشمنان قسم خورده انقلاب نوپاي اسلامي، ارتش را نشانه رفته بودند، به امر حضرت امام خميني (ره) در 29 فروردين 1358 سنگ بناي استوار ارتش جمهوري اسلامي ايران نهاده و با اين تدبير خردمندانه توطئه هاي داخلي و خارجي نقش برآب شد.
وزير اطلاعات در اين پيام تبريک اظهار داشت: بعد از پيروزي انقلاب، ارتش ظفرمند جمهوري اسلامي ايران قدرتمندانه در مقابل تمامي فتنه جويي ها چون کوهي استوار دوشادوش ساير قوا ايستاده و به حق رادمردانه از هيچ جانفشاني فروگذار نکرده است.
علوي در اين پيام افزود: اوج اين دلاورمردي ها در دوران دفاع مقدس است که بخش عظيمي از تاريخ حماسي اين ديار را به تصوير کشيده است و هنگامي که رژيم تروريستي آمريکاي جنايتکار قصد خدشه دار کردن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مان را داشت با اقدامي هوشمندانه و برادرانه اين دسيسه را نيز ناکام گذاشت. چه زيبا فرمانده معظم کل قوا حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) فرمودند: «دست برادري ارتش و سپاه، حرکتي زيبا پس از حرکت زشت آمريکايي بود».
وزير اطلاعات در اين پيام خاطرنشان کرد: و اينک حضور مهربانانه برادران متدين و ولايتمدار ارتش در مناطق سيلزده به همراه ساير نيروهاي لشگري، کشوري، اطلاعاتي و مردمي اميد را در دل هاي پاک سيل زدگان بارورتر کرده است و مسير خدمتگذاري به مردم شريف و انقلابي ايران اسلامي در گام دوم انقلاب پرصلابت و با اقتدار ادامه دارد.
سيام*3061**1601**
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما