شناسهٔ خبر: 32354067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ثبت‌نام 300 نفر کردستانی در 42مین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان از ثبت‌نام بیش از 300 نفر در مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، از ثبت نام بیش از 300 نفر در مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: با اطلاع‌رسانی انجام گرفته بین فعالان قرآنی استان تا کنون 300 نفر در این دوره از مسابقات ثبت نام نموده‌اند که شهرستان بانه، بیجار و سنندج بیشترین ثبت نامی در این دوره از مسابقات را داشته‌اند. 

وی مسابقات قرآن را فرصتی برای استعدادیابی در بین قرانیان استان دانست و گفت: مسابقات قرآن بستری برای جریان‌سازی قرآنی و ورود به تدبر و عمل به قرآن است که در چند سال اخیر شاهد پرورش استعدادهای فاخر قرآنی در استان بودیم که موفق به کسب عناوین برتر کشوری نیز شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در پایان با دعوت از قرآنیان استان برای حضور در این دوره از مسابقات قرآنی گفت: قرآنیان استان کردستان می‌توانند تا تاریخ 10 اردیبهشت با مراجعه به سایت www.quraniran.ir  در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان و حفظ مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما