شناسهٔ خبر: 32353779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

با حضور وزير آموزش و پرورش در فارس انجام شد:

افتتاح همزمان چند پروژه آموزشي و پرورشي در منطقه درودزن

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا-وزير آموزش و پرورش گفت: هر چه قد کيفيت مدارس ما بالا برود زندگي کردن مردم ما در فردا با کيفيت بالاتري خواهد بود ،آسايش و آرامش فرداي جامعه ما بيشتر خواهد شد،مقاومت و پايمردي مردم نيزدر برابر زورگويي ها و ظلم ها بيشتر خواهد شد .

به گزارش درافتي آريا از شيراز ، سيد محمد بطحايي در سفر به شيراز و بازديد از منطقه درودزن ،در روستاي گله زن اين منطقه ، به صورت همزمان چند پروژه آموزشي ، پرورشي و فرهنگي اين منطقه را افتتاح کرد.

وزير آموزش و پرورش ضمن افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهيد البرزي اين روستا گفت: مدرسه براي دانش آموزان محل تمرين زندگي است و در اينجاست که فرا ميگيرند چگونه مشکلاتشان در زندگي را حل کنند و اينگونه است که سطح جرايم و مشکلات موجود در جامعه کاهش مي يابد.

وي گفت: هر چه قد کيفيت مدارس ما بالا برود زندگي کردن مردم ما در فردا با کيفيت بالاتري خواهد بود ،آسايش و آرامش فرداي جامعه ما بيشتر خواهد شد،مقاومت و پايمردي مردم نيزدر برابر زورگويي ها و ظلم ها بيشتر خواهد شد .

بطحايي گفت: تلاش ما براي بالا بردن کيفيت آموزش و پرورش ،فقط و فقط براي اين است که امروز داريم نقشه ايران فردا را در مدرسه ترسيم مي کنيم، اينکه استان فارس توليداتش چه قدر باشد ،وضعيت دادگاه هايش چه طور باشد امروز در مدارسش ترسيم مي شود و شکل مي گيرد .

وزير آموزش و پرورش با اشاره به ساخت نزديک 300 مدرسه در استان فارس ، گفت: با اين اقدام کار بسيار بزرگي اتفاق مي افتد و به موازات کارهاي سخت افزاري حتما بايد روي بحث هاي نرم افزاري ،روش ها ، شايستگي ها و توانمندي ها و انگيزش معلمان نيزکار کنيم و اميدوارم که ان شاءاله بتوانيم با سرعت بيشتري اين مسير را طي کنيم .

وي گفت: نظام جمهوري اسلامي ، شايستگي و قابليت بسيار بيشتر از آن چيزي که امروز در آموزش و پرورش هست دارد، لذا مدارس ما بايد کيفيت بالاتري از اين چيزي که امروز است داشته باشد چرا که اين مردم خوب ،وطن پرست و دين مدار شايستگي خيلي بالاتر از اين را دارند .

گفتني است مدرسه 6 کلاسه شهيد البرزي روستاي گله زن در زميني به مساحت زمين 4500 متر مربع،  زيربناي 550 متر مربع واعتبار 850 ميليون تومان، توسط خير نيک انديش دکتر مصلح شيرازي و مشارکت اداره کل نوسازي مدارس فارس احداث شده است.

همزمان با افتتاح اين مدرسه چند پروژه ديگر آموزشي و پرورشي نيز در اين منطقه افتتاح شد که به شرح زير مي باشد:

آموزشگاه 6 کلاسه بازسازي شده شهيد يوسفي روستاي بيد گل که در زميني به مساحت زمين 4 هزار متر مربع، زيربناي آموزشي 700 متر مربع و اعتبار 900 ميليون تومان توسط نوسازي مدارس فارس احداث شده است.

آموزشگاه 6 کلاسه شهداي روستاي قصر خليل که در زميني به مساحت 2300 متر مربع و زيربناي 530 متر مربع  توسط باني خير آقاي بيات ساخته شده است.

نظر شما