شناسهٔ خبر: 32347725 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

استقلال 1 _ ماشين سازي 0؛ کسب سه امتياز با تعويض طلايي

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا- استقلال با تک گل مهدي قائدي ماشين‌سازي را شکست داد.

به گزارش آريا، در هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال ايران تيم استقلال مقابل ماشين سازي تبريز صف‌آرايي کرد و در پايان شاگردان شفر توانستند با تک گل زيباي مهدي قائدي حريف خود را با نتيجه 1 بر 0 از پيش رو بردارند.

در دومين بازي از هفته‌ي بيست و ششم رقابت‌هاي ليگ برتر امشب از ساعت 20:15 استقلال تهران پذيراي ماشين سازي تبريز بود. در اين بازي شاگردان رضا مهاجري شروع بهتري نسبت به حريف داشتند و با چند حمله روي دروازه استقلال، بازي شروع شد. ولي خيلي زود استقلال نبض بازي را در دست گرفت و ماشين‌سازي را در زمين خودي حبس کرد. استقلال چند موقعيت خوب هم به دست آورد که با بي‌دقتي مهاجمانش به هدر رفت. تا اينکه بالاخره مهدي قائدي بازيکني تعويضي استقلال هفت دقيقه بعد از ورودش گل سه امتيازي مسابقه را زدو.

ترکيب استقلال
 
سيد حسين حسيني، پژمان منتظري، روزبه چشمي، خسرو حيدري(46- محمد دانشگر)، ميثم تيموري، علي کريمي، اميد نورافکن، پاتوسي، فرشيد اسماعيلي(72- مهدي قائدي، داريوش شجاعيان(63- گونکالوس) و گادوين منشا 
سرمربي: وينفرد شفر

ترکيب ماشين‌سازي
فرناندو دخسوس، محمدحسين کنعاني‌زادگان، رضا خالقي‌فر، فريد بهزادي، سيداحمد مهدي‌زاده، مسيح زاهدي، کويتونگو(72- يوسف سيدي)، محمد خرم الحسيني(66- احسان تاييدي)، عزيز معبودي، احمدرضا زنده‌روح و سعيد مهري
سرمربي: رضا مهاجري

اخطار

اميد نورافکن ( دقيقه49) - روزبه چشمي (دقيقه 51)

کنعاني‌زادگان (دقيقه 51)- کويتونگو (دقيقه 54)

اخراج

اميد نورافکن (دقيقه 90)

گل

مهدي قائدي (دقيقه 79): مهدي قائدي به عمق دفاع حريف فرار کرد و پاتوسي هم پاسي تماشايي براي او ارسال کرد. قائدي که خروج دخسوس را ديده بود، توپ را از بالاي سر او به درون دروازه ماشين‌سازي فرستاد.

دقايق حساس:

دقيقه 1: در ثانيه 22 بازي کوينونگو به عمق دفاع استقلال فرار کرد که در محوطه جريمه زمين خورد و اعتقاد به خطاي پنالتي داشت. هر چند که داور مسابقه با او هم‌نظر نبود.

دقيقه 3: اميد نورافکن از پشت محوطه جريمه با بغل پا شوتش را به گوشه دروازه ماشين‌سازي فرستاد که شدت پايين ضربه باعث شد دخسوس آن را مهار کند.

دقيقه 5: شوت مهري از روي خط محوطه جريمه را حسين حسيني با مشت دفع کرد.

دقيقه 14: سانتر خسرو حيدري روي خط دروازه فرود آمد که قبل از منشا، مدافع حريف به توپ ضربه زد و حاصل اين حمله يک ضربه کرنر براي استقلال بود.

دقيقه 25: سانتر خطرناک پاتوسي را دخسوس با مشت دفع کرد.

دقيقه 32: سانتر خسرو حيدري در موقعي مناسب براي منشا ارسال شد که با خروج دخسوس، توپ راهي کرنر شد.

دقيقه 35: شوت پاي چپ علي کريمي از پشت محوطه جريمه با اختلاف خيلي کمي راهي اوت شد.

دقيقه 37: استقلال با چند پاس به محوطه جريمه حريف رسيد. در نهايت شجاعيان روي پاس نورافکن شوت زد که شوتش راهي به دروازه پيدا نکرد.

دقيقه 43: جالب‌ترين موقعيت استقلال در اين لحظه خلق شد. جايي که پاس پژمان منتظري از نزديک محوطه شش قدم به مقصد روزبه چشمي ارسال شد ولي قبل از اينکه دو مدافع استقلال گل بزنند و گل بسازند، مدافعان حريف توپ را دور کردند.

دقيقه 44: استقلالي‌ها معتقد بودند توپ درون محوطه جريمه به دست احمد مهدي‌زاده برخورد کرد، ولي داور مسابقه چنين اعتقادي نداشت.

دقيقه 49: روي ارسال پاتوسي از ضربه ايستگاهي، سه مهاجم استقلال به سمت توپ شيرجه زدند که به توپ نرسيدند.

دقيقه 50: کوينونگو در موقعيتي مناسب صاحب توپ شد که نورافکن براي جلوگيري از خطر مجبور به ارتکاب خطا شد و يک کارت زرد هم دريافت کرد.

دقيقه 53: توپ پس از يک رفت و برگشت پشت محوطه جريمه به خالقي‌فر رسيد که شوت او از کنار دروازه به بيرون رفت.

دقيقه 62: پاس پشت پاي منشا در نزديکي نقطه پنالتي به پاتوسي رسيد که شوت او با تکل مدافعان حريف سد شد.

دقيقه 68: شوت پاتوسي از روي خط محوطه جريمه زده شد که به بيرون رفت.

دقيقه 72: ايسما از سمت چپ خط حمله با توپ حرکت کرد و با ورود به محوطه جريمه شوت زد که توپش با اختلاف کمي راهي اوت شد.

دقيقه 93: در جدي‌ترين موقعيت ماشين‌سازي، شوت سعيد مهري ميليمتري به اوت رفت.

نظر شما