شناسهٔ خبر: 32347014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی ذوب‌آهن:

آرامش بیشتری نسبت به پرسپولیس داشتیم

‌ اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: پرسپولیس برای حفظ صدر جدول قهرمانی می‌جنگید اما ذوب آهن برای جایگاه ششمی و بهبود وضعیت خود در جدول بود و به همین دلیل آرامش بیشتری داشتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از تساوی تیم های ذوب‌آهن و پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار خوب، جاندار و پایاپایی بود. حریف ما برای حفظ صدر جدول و قهرمانی می‌جنگید و ما نیز برای بهبود جایگاه خود در جدول، به همین دلیل از آرامش بیشتری نسبت به حریف برخوردار بودیم؛ نیمه نخست کاملاً بر بازی مسلط بودیم و در نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی داشتیم که اگر ضربه سر اوساگونا به گل تبدیل می‌شد روند مسابقه تغییر می‌کرد.

وی با تمجید از بازیکنانش افزود: خوشبختانه ذوب آهن نسبت به نیم فصل اول تغییر زیادی کرده و به یک ثبات و آرامش خوبی دست یافته است، ما در نیم فصل اول وقتی در تهران به مصاف پرسپولیس رفتیم اینقدر آماده نبودیم اما امروز به بازیکنانم افتخار می‌کنم که با چنین آمادگی به مصاف پرسپولیس می‌روند و هم در لیگ برتر و هم در آسیا نتیجه خوبی کسب می‌کنند؛ در مجموع به پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران که سمت چپ لباسمان هک شده است افتخار می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم نماینده خوبی برای کشورمان در آسیا باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از نتیجه بازی ابراز نارضایتی کرد و افزود: از نتیجه این مسابقه راضی نیستم چراکه پرسپولیس در نیمه اول بد بازی کرد و ما می‌توانستیم این تیم را گیر بیاندازیم و حتی به پیروزی دست پیدا کنیم اما در مجموع بازیکنان همه نکاتی که به آنها گوشزد کرده بودم را رعایت کردند و روی دو ضربه ایستگاهی نیز ما می‌توانستیم به گل برسیم؛ اگرچه خیلی خوش شانس نبودیم اما خداوند را شاکریم که تا همین جا پیش آمدیم.

وی در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن امروز ذوب آهن چه کسی بود، گفت: همه بازیکنان ما امروز عالی بودند و بسیار خوب ظاهر شدند و من نمی‌توانم نام کسی را ببرم؛ اگر امروز فرم ذوب‌آهن ایده‌آل است به خاطر این است که تیم ذوب‌آهن خوب عمل کرده است؛ به هوادارانمان خسته‌نباشید می‌گویم و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

هواداران ما پشت درهای ورزشگاه ماندند

منصوریان با بیان اینکه امروز بحث میزبان و میهمان رعایت نشد، افزود: امروز هواداران ما پشت درهای ورزشگاه ماندند و آقای آذری نمی‌خواست اجازه بدهد بازی شروع شود چراکه بحث میزبان و میهمان رعایت نشد و وقتی درب ورزشگاه باز می‌شود دیگر ۹۰ به ۱۰ رعایت نمی‌شود؛ من از آقای آذری خواستم تا اجازه این مسابقه را بدهد و برای مسابقات بعدی جلسات بیشتری برگزار شود.

وی بازی با پرسپولیس را پیش درآمدی برای بازی‌های آسیایی ذوب‌آهن توصیف کرد و افزود: بازی در برابر پرسپولیس نقطه اصل تیم ما بود زیرا از لحاظ انگیزشی بازیکنان ما به بازی‌های آسیایی فکر می‌کنند و در واقع بازی در برابر پرسپولیس درآمدی برای بازی‌های آسیایی ذوب‌آهن بود.

سرمربی سبزپوشان ادامه داد: به طور کلی بازیکنان ما باید بدانند تا آخرین لحظه احتمال افتادن هر اتفاقی وجود دارد. ماتیم را نه با ۱۴ نفر بلکه با ۲۲ نفر بستیم و همه بازیکنان را آماده نگه می‌داریم تا در زمان لازم از آنها استفاده کنیم؛ بازیکنان باید بدانند که ما ممکن است در یک بازی هفت تغییر داشته باشیم همان‌گونه که در چند بازی اخیر ما با پنج تغییر بازی می‌کردیم و این جوانانِ ما را برای بازی امیدوار می‌کند.

مطهری و اوساگونا زوج خوبی هستند

وی مطهری و اوساگونا را زوج خوبی توصیف کرد و ادامه داد: عملکرد ارسلان مطهری فوق‌العاده است و او به همراه است و نه اجازه ندادند که شجاع و سیدجلال از اول زمین بازی سازی کنند البته ارسلان بازیکن لحظه‌ای است و آنچه را که در ذهن دارد در یک لحظه انجام می‌دهد این دو زوج خوبی هستند و لازم است که برای ادامه راه ذوب آهن بیشتر با هم هماهنگ شوند.

منصوریان در توضیح دلیل روند مثبت ذوب آهن در نیم فصل دوم خاطرنشان کرد: وقتی من ذوب آهن و تحویل گرفتن این تیم از لحاظ روحی و روانی عقب بود و از سوی هواداران زیادی هم نداشت که به بازیکنان انگیزه بدهند و از لحاظ روحی به آنها یاری برساند؛ در واقع ما پیش از هر چیز در ذوب آهن اتحاد ایجاد کردیم و از قاسم حدادی فر که در این ارتباط به من کمک کرد تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از سویی ما ۲۵ روز زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کردیم؛ مانند یک خانواده هستیم یعنی در ذوب آهن با هم گریه می‌کنیم و با هم می‌خندیم و در کنار هم هستیم؛ از آقای سعید آذری هم تشکر می‌کنم چراکه تلاش می‌کند تا حواشی را از تیم دور نگه دارد و من به عنوان سرمربی تنها کار فنی را به عهده دارم.

برای ورود به ورزشگاه اذیت شدیم

سرمربی ذوب‌آهن با گلایه از پلیس راهور تصریح کرد: من همیشه پلیس ناجا و پلیس راهور احترام می‌گذارم چرا که هرکجا این عزیزان باشند ما احساس امنیت می‌کنیم اما امروز برای ورود به ورزشگاه اذیت شدیم؛ از زمانی که می‌خواستیم وارد فولادشهر شویم جلوی ما را گرفتند و از ما خواستند تا از مسیر دیگری برویم که این موضوع ۱۰ دقیقه از وقت ما را گرفت و همینطور خبرنگاران نیز برای ورود به ورزشگاه اذیت شدند، من از مسئولان این حوزه تقاضا می‌کنم که به این موارد رسیدگی کنند چه را که پلیس باید حافظ امنیت ما باشد.

وی در توضیح علت پوشیدن کت و شلوار آبی رنگ خود در این مسابقه بیان داشت: من معمولاً بدون دلیل کاری را انجام نمی‌دهم و این کت و شلوار را هم خیلی دوست دارم و آن را از پیش برای این مسابقه آماده کرده بودم اما در کل من که اینجا باشم چه نباشم معتقدم که هواداران ذوب آهن بهترین هواداران هستند چراکه بی ادبی نمی‌کنند.

منصوریان گفت: امروز پشت نیمکت‌های ما اتفاقاتی رخ داد و من فکر می‌کنم آنان هواداران پرسپولیس نبودند زیرا من معتقدم هواداران واقعی پرسپولیس آنهایی هستند که ما در کوچه و خیابان می‌بینیم و با آنها ارتباط داریم و احتمالاً به دلیل اینکه فشار زیادی روی پرسپولیس بوده می‌دیدند که صدر جدول را از دست می‌دهند این اتفاقات رخ داد.

نظر شما