شناسهٔ خبر: 32346229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ایجاد بحران‌های قومی باهدف تضعیف اقتدار ایران از برنامه‌های دشمنان است

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: تجزیه و ایجاد بحران‌های قومی در کشور باهدف تضعیف اقتدار ایران ازجمله برنامه‌های دشمن برای سرنگونی جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در آستانه هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در گردهمایی ائمه جمعه استان ضمن اشاره به اهداف والا و زیربنای فکری و غنی بیانیه گام دوم انقلاب افزود: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی از پایه‌های گام دوم انقلاب است.

 وی بابیان اینکه تمدن سازی نیاز به تثبیت قدرت و رفع تهدید دارد و جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته دائماً در حال دفع تهدید بوده، ادامه داد: دشمنان چهل سال است که برای ساقط کردن جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند، هدف آن‌ها این است که یا ماهیت انقلاب اسلامی را تغییر دهند و یا ملت ایران در زیر فشارهای آنان دیکته‌های آمریکا را بپذیرد.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی تجزیه و ایجاد بحران‌های قومی در کشور باهدف تضعیف اقتدار ایران را ازجمله برنامه‌های دشمن برای سرنگونی جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: با مجموعه کارهای ترکیبی انجام‌شده، در بهمن ۹۷ به دنبال اتمام کار ایران بودند و گمان می‌کردند انقلاب روی ۴۰ سالگی خود را نمی‌بیند ولی نتوانستند به خواسته خود برسند و سرافکنده شدند.

وی تصریح کرد: امروز سیاست خارجی آمریکا فقط برای شکست ایران برنامه‌ریزی کرده اما ما باوجود تهدیدها، امنیت داخلی خود را تثبیت کرده و علاوه بر این، در منطقه هم هرکجا حضور یافتیم امنیت به وجود آوردیم. نتیجه این رویکرد، اقتدار امروز انقلاب است که هیچ کشوری در منطقه و خارج از منطقه جرئت تعدی و نفوذ به کشور ما را ندارد.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به اینکه دشمن در 3 مقوله اجتماعی، مطالبات اقتصادی و استحاله فرهنگ دینی برنامه‌ریزی و تهاجم گسترده‌ای ترتیب داده تأکید کرد: درزمینهٔ فرهنگی از تکفیری‌ها، جریان نفاق، مارکسیست‌ها و چپ‌ها، انجمن‌های ادبی ضاله، جریان‌های مروج بی‌بندوباری و فرق عرفانی از هر سوژه‌ای برای ضربه زدن به فرهنگ ایرانی استفاده می‌کند که سربازان امام زمان در تمام این جبهه‌ها با دسیسه‌ها مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/ 70042

 

نظر شما