شناسهٔ خبر: 32345828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

گام دوم انقلاب به واسطه حضور پرشور و فعال جوانان محقق می شود

نماینده ولی فقیه در استان البرز تجمع جوانان البرز را مصادف با میلاد حضرت علی اکبر(ع) تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب خواند و گفت: گام دوم انقلاب به واسطه حضور پرشور و فعال جوانان محقق می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه در استان البرز در آئین تجمع جوانان البرز که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) که امروز ۲۷ فروردین در میدان توحید کرج برگزار شد، گفت: این تجمع جوانان البرزی با هدف بیعت با رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: جریان لیبرال همواره با حضور جوانان در عرصه مدیریت مشکل داشت و اجازه حضور آنان را برای صحنه های مدیریتی نمی داد، به واقع مدیریت لیبرالی چیزی جز چالش برای درون نظام ندارد، ولی گذشت چهل سال از شکل گیری انقلاب نشان داد که جوانان در عرصه های مختلف مدیریتی از فناوری، فرهنگ و سیاست، ورزش، فرهنگ و هنر و ... کارآمد هستند.

 

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز ادامه داد: هرگاه مدیریت با جوانان باشد می توانیم شاهد تحولات موثر در عرصه پیشرفت در حوزه های مختلف باشیم و امروز در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که جوانان مخاطبان اصلی آن هستند این مطلب را شاهد هستیم.

 

آیت الله حسینی همدانی در محور دیگر سخنان خود با اشاره به خصوصیات مثبت جوانان مطرح کرد: جوان آفیت طلب نیست، حریص نیست، بلکه فعال و پیشران است و با انرژی و نشاط حضور همیشگی در صحنه دارد.

 

نماینده ولی فقیه در البرز بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه دوم انقلاب با برشمردن صفاتی مانند مسئولیت پذیری جوان، بن بست شکنی، گره گشایی، اخلاص و اخلاق، تقوا و شجاعت و ... ملاک های انقلابی را برای جوان تشریح کرده اند.

 

 

 

نظر شما