شناسهٔ خبر: 32345489 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

امام جمعه کرج: مسئوليت ها به جوانان سپرده شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا - نماينده ولي فقيه دراستان البرز و امام جمعه کرج با تبريک سالروز ميلاد با سعادت حضرت علي اکبر (ع) و روز جوان گفت: مسئوليت و بار پيشرفت کشور بايد به جوانان سپرده شود.

به گزارش ايرنا، آيت الله سيد محمد مهدي حسيني همداني عصر چهارشنبه در اجتماع بزرگ جوانان استان البرز افزود: جوانان گام نخست که ايجاد و تثبيت انقلاب اسلامي بود به خوبي برداشتند.
وي ادامه داد: درگام دوم انقلاب پيشرفت و بالندگي کشور مد نظر است که مقام معظم رهبري از جوانان خواستند بار مسئوليت را بردوش گيرند.
امام جمعه کرج گفت: مديريت ليبرالي بايد کنار گذاشته شود چراکه ليبرال ها ازمديريت جوانان نگران هستند وامروز شاهد آن هستيم که درطول 40سال از تاريخ پر افتخار انقلاب اسلامي جوانان نقش مهمي را در دفاع از حرم ها و مرزهاي کشور ايفاء کنند.
آيت الله حسيني همداني افزود: نقش مهم جوانان در سياست، فرهنگ و ساير موضوعات برکسي پوشيده نيست و در دهه پنجم انقلاب 40ميليون جوان داريم که بايد کار را به آنان سپرد.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: امروز عده اي به دنبال آن هستند تا جوانان را نا اميد و نشاط را از آنان بگيرند بنابراين بايد به تاريخ اسلامي گذري داشت چراکه حضرت علي اکبر(ع) جواني با اخلاص، تيزبين درمسائل علمي و اهل ورزش و تندرستي بودند که از تهديدات دشمن باکي نداشت.
وي افزود: حضرت علي اکبر(ع) در مسير حق بصير و شجاع بود و بايد از سيره ايشان الگو برداري داشت.
امام جمعه کرج گفت: بنابر فرمايش مقام معظم رهبري در گام دوم انقلاب بايد جوانان نکاتي مانند همت ، هوشياري ، ابتکار عمل را سرلوحه قرار دهند و از اين قشر درمديريت ها بهره بيشتر برد.
وي بيان داشت: خواسته مقام معظم رهبري آن است که جوانان اهل اقدام و گره گشايي باشند و با اميد به آينده درمسير پيشرفت هرچه بيشتر کشور گام بردارند .
آيت الله حسيني همداني تاکيد کرد: جوانان بايد انقلابي باشند و در چارچوب ملاک هاي انقلابي بودن که همان اخلاق ، شجاعت ، استقامت ، ساده زيستي و ايستادگي است گام بردارند.
وي ياد آورشد: بايد ازجوانان با تدبيرو برنامه ريزي بيشتر استفاده کرد تا زمينه رشد و شکوفايي هرچه بيشتر کشور فراهم شود.
همچنين دراين اجتماع بزرگ جوانان استان البرزاز جوانان شايسته جشنواره جوانان موفق استان البرز درحوزه هاي مختلف از جمله رسانه و کارآفريني قدرداني شد.
بنا به گفته دبير جشنواره جوانان موفق استان البرز« ولي الله صاحبکار» دربازده زماني 6 روزه 300 اثر به اين جشنواره در حوزه هاي مختلف ارسال شد که 200 مورد آن به مرحله داوري يافت.
8029/ 6155
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما