شناسهٔ خبر: 32323038 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

شرینگهام: هر کدام از بازیکنان ترکیب فعلی منچستریونایتد، پتانسیل تبدیل شدن به یک قهرمان در بازی امشب را دارند

به عقیده تدی شرینگهام، بازی با بارسلونا، فرصت مناسبی برای تاریخ سازی بازیکنان منچستریونایتد خواهد بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری - تدی شرینگهام اسطوره شیاطین سرخ، در آستانه بازی حساس امشب (16 آوریل) تیمش در مقابل بارسلونا، صحبت های امید بخشی برای حمایت از بازیکنان منچستریونایتد، مطرح کرد. شیاطین سرخ، چهارشنبه گذشته (10 آوریل) و از چهارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 1 بر 0 مغلوب بارسلونا شد. منچستریونایتد، در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در مقابل یوونتوس و پاری سن ژرمن پیروزی های دراماتیکی را کسب کرده است. 

به گزارش ManchesterEveningNews، شرینگهام در گفت و گویی عنوان کرد که اگر کسی از ترکیب فعلی، موفق به زدن گلی حیاتی در بازی امشب شود، تبدیل به یک قهرمان خواهد شد، درست همانگونه که او و سولسشر نیز با به ثمر رساندن دو گل برای شیاطین سرخ، در فینال خاطره انگیز 1999 در مقابل بایرن مونیخ و در کاتالونیا، به قهرمانانی برای هواداران این تیم تبدیل شدند. شرینگهام بیان کرد:

می خواهم به بازیکنان بگویم که در ورزشگاه خاصی بازی خواهند داشت. شب خاصی برای کسانی که دوست دارند در یاد ها سپرده شوند خواهد بود. به زمین مسابقه بروید و خودتان را به عنوان قهرمان، معرفی کنید، این کار را به عنوان یک تیم انجام دهید. اگر در بازی پیروز شوید، یکی از شما ها به عنوان قهرمان در یادها سپرده خواهید شد. اگر شما همانند یک تیم در کنار هم بایستید، یکی از میان شما ها، این لحظه را ایجاد خواهد کرد. 

شرینگهام عنوان کرد که مردم هنوز هم در مورد گل او در فینال 1999 در مقابل بایرن مونیخ صحبت می کنند. شیاطین سرخ در آن مسابقه، با به ثمر رساندن دو گل در وقت های اضافی، توسط شرینگهام و اوله گونار سولسشر، یکی از بزرگترین کامبک های تاریخ این رقابت ها را رقم زدند. شرینگهام در ادامه گفت:

چیزی نزدیک به 7000 روز از آن گل معروف می گذرد، اما هنوز هم یک روز در میان در مورد آن از من سوال پرسیده می شود. من در آفریقای جنوبی بودم و یک نفر از من پرسید: "معذرت می خواهم رفیق؟ تو که تدی شرینگهام نیستی؟ تو همان کسی هستی که آن گل معروف را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساندی؟" سپس او به من تعریف کرد که در آن زمان کجا و در کنار چه کسی بوده است. فوق العاده است که پس از گذشت مدت زمانی طولانی از آن اتفاق، هنوز هم در خاطر مردم باشید. 

نظر شما