شناسهٔ خبر: 32318834 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

ادامه واکنش‌ها به اتفاقات بازی سپیدرود - تراکتور؛

دومین نماینده مجلس هم اشتباهات فروزان را ارادی دانست

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به اتفافات بازی دو تیم سپیدرود رشت و تراکتورسازی واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، در یکی از بازی‌های هفته‌ی بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه سپیدرود رشت به مصاف تراکتورسازی تبریز رفت. دو تیم در حالی مقابل هم قرار گرفتند که تبریزی‌ها در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار داشتند اما نتوانستند در این بازی امتیازی کسب کنند و سپیدرود میزبان با نتیجه‌ی 3 بر یک از سد تراکتورسازی گذشت. بعد از بازی هواداران تراکتورسازی به عملکرد محسن فروزان اعتراض داشتند و شائبه‌هایی هم در مورد بازی دروازه‌بان پر اشتباه تراکتورسازی مقابل سپیدرود بیان کردند. حتی مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم بعد از شکست مقابل سپیدرود محسن فروزان دروازه‌بان تیم خود را اخراج کردند.

این موضوع کاملا جو تبریز را تحت تاثیر قرار داد، هواداران تراکتورسازی در فضای مجازی شدیدا به عملکرد فروزان اعتراض کردند و اشتباهات او را به شرط‌بندی ارتباط دادند. موضوعی که ثابت کردن آن بسیار سخت است و دلیلی برای اثبات آن فعلا ارائه نشده است.

نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بعد از اتفاقات این بازی و حواشی‌ای که به وجود آمد چند روز  پیش اولین واکنش را نشان داد و نامه‌ای را به وزیر ورزش و جوانان ارسال کرد و از او خواست که در مورد قضایای مطرح شده تحقیقات لازم صورت بگیرد.

بعد از قاضی‌پور، روز گذشته احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی هم نامه‌ای اعتراض‌آمیز را به وزیر ورزش و جوانان نوشت و خواهان پیگیری این موضوع شد. نماینده مردم تبریز در این نامه ضمن اشاره به سوابق محسن فروزان از واژه‌های تعلل آشکار و اشتباهات ارادی درباره عملکرد این دروازه‌بان مقابل سپیدرود استفاده کرده و از سلطانی‌فر خواسته تا با مافیای موجود در فوتبال ایران برخورد کند.


انتهای پیام/

نظر شما