شناسهٔ خبر: 32318059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همبستگی ملی برای عبور از مشکلات مناطق سیل‌زده

​تولیت آستان قدس رضوی از منطقه کل‌آباد آق‌قلا بازدید کرد

حجت‌الاسلام مروی گفت: با همبستگی ملی باید مشکلات به وجود آمده از سیل را برطرف کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت الاسلام احمد مروی» امروز(سه شنبه ۲۷ فروردین) در بازدید از مناطق سیل‌زده کل‌آباد آق‌قلا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا این مرحله نیروهای نظامی و مردمی بسیج و روحانیون مشارکت کردند تا از این شرایط بحرانی عبور کنیم.

 

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: اقدامات خوبی از سوی دولت و مردم در منطقه سیل‌زده انجام شد ولی مردم انتظاراتی دارند و به جا است و سرمایه چند دهه سال خد را از دست دادند و با مشارکت و حس نودوستی که ملت ایران از خود نشان دادند از نقطه بحرانی عبور کردند.

 

حجت‌الاسلام مروی افزود: در مرحله دوم بازسازی مناطق سیل‌زده است و همه مردم  باید در آن مشارکت کنند و همه مردم خود را در این زمینه سهیم بدانند.


وی افزود: مردم یاری کنند تا مشکلات و گرفتاری ها مناطق سیل‌زده کمتر شود و بتوانند به خانه خود هرچه زودتر برگردند.

 

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: هر توفیقی که داشتیم چه در انقلاب و چه در جنگ داخلی و توطئه ها و فتنه دشمن و چه حوادث ملی با همبستگی و همراهی مردم سربلند از آن عبور کردیم و از این مرحله نیز عبور کنیم‌.

 

حجت‌الاسلام مروی افزود: در حال حاضر همدلی خوبی وجود دارد و همه گروه های جهادی حضور پیدا کرند و باید این هبستگی را گسترش دهیم تا بتوانیم در برابر این بلایا سربلندی عبور کنیم.

 

وی افزود: آستان قدس به عنوان نهادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بود وظیفه خود می‌داند بتواند در این زمینه به سیل‌زدگان کمک کند و از این رو ۱۰۰ گره نزدیک به هزار نفر ار سوی آستان قدس در مناطق سیل‌زده مشعول فعالیت هستند.

 

تولیت آستان قدس رضوی به فعالیت آشپزخانه آستان قدس در استان و تهیه غذای گرم در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: در ساخت مساجد و مدارس و منازل باید کمک کنیم و در این راستا مناطق سیل‌زده اولویت آستان قدس است.

 

نظر شما