شناسهٔ خبر: 32316984 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تروريست ناميدن سپاه نشان از ناکارآمدي حقه تحريم است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: قرار دادن نام سپاه در ليست تروريستي از سوي آمريکا نشان از ناکارآمد شدن حقه تحريم ايران از سوي آمريکاست.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، امير سرتيپ «امير حاتمي» در جلسه علني امروز - سه شنبه - مجلس شوراي اسلامي موافقت دولت را با کليات طرح دو فوريتي «اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان سازمان تروريستي توسط ايالات متحده آمريکا» را اعلام کرد.
وي اظهارداشت: اهتمام يکپارچه، هوشمندانه و به هنگام مجلس شوراي اسلامي در پاسداري از حقوق مسلم کشور و سپاه پاسداران و همچنين رويکرد تضميني و گفتماني شفاف و قاطع براي صيانت از امنيت ملي و دفاع همه جانبه و کارآمد در برابر سياست هاي خصمانه، بي ثبات ساز و مداخله گرايانه دولت مستکبر آمريکا و شبکه هاي تروريستي تحت حمايت آن و طراحي پيش نويس قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروريستي تجلي اراده ملي و مردمي در صيانت از جايگاه انقلابي سپاه از يک سو و اقدام مشروع و دفاعي است که اين اقدام را ارج مي نهيم.
وي از تقويت و رفع ابهامات بودجه دفاعي در قانون بودجه سال 98 تشکر کرد و گفت: توطئه هاي آمريکا شيطان بزرگ در 40 سال بزرگ، استقلاب و تماميت ارضي نظام و انقلاب اسلامي همواره وجود داشته است اما همواره حرکت و پيروزي قاطع با فضل و نصرت خداوند با ملت بزرگ ايران بوده است.
وزير دفاع ادامه داد: اينک نيز شيطان بزرگ با تروريستي خواندن سپاه مترصد است که مانع از نفوذ آرمان هاي عاشورايي و قدرت بازدارنده دفاعي ايران اسلامي شود، اين توطئه نيز با شکست مواجه خواهد شد کما اين که جنگ نرم و سخت در شکل و محتواي نظامي و امنيتي تا فرهنگي و اجتماعي در برابر فرهنگ جهاد و شهادت و مديريت ظرفيت هاي انقلاب اسلامي با شکست مواجه شده است
اين خبر در حال تکميل است.
سيام*9121**3050**1336
انتهاي پيام /*

نظر شما