شناسهٔ خبر: 32316925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آستان قدس در ساخت منازل و مدارس در مناطق سیل زده مشارکت می‌کند

R41471/P/S6,70/CT11 / R41471/P4001/S6,70/CT11

گروه استان‌ها- تولیت آستان قدس رضوی گفت: یکی از برنامه‌های درازمدت آستان قدس مشارکت در ساخت مدرسه و واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده کشور به ویژه آق‌قلا و گمیشان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت الاسلام احمد مروی ظهر امروز در جمع خادمیاران رضوی و گروه‌های جهادی اظهارداشت: آستان قدس با همه ظرفیت و توان خود در کنار دستگاه‌های اجرایی و خدماتی به مردم مناطق سیل‌زده در احداث خانه و مدرسه مشارکت و همکاری دارد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا هزینه‌های جاری آستان قدس مانند پهن کردن سفره افطار و یا برگزاری مهمانی و غیره را کاهش دهیم و این هزینه ها را صرف احداث واحدهای مسکونی و مدرسه در مناطق سیل‌زده کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: آستان قدس رضوی از روزهای نخست وقوع سیل در استان گلستان حضور یافت و در کنار دیگر دستگاه‌ها امدادرسانی به مناطق سیل‌زده را آغاز کرد.

وی ادامه داد: خادمیاران رضوی از سوم فروردین ماه در گمیشان و آق‌قلا حضور یافته و پخت غذای گرم را آغاز کردند و این کار را تاکنون ادامه دادند.

مروی افزود: ما همچنان در کنار مردم سیل زده هستیم.خادمیاران رضوی در حال حاضر در 3 استان خوزستان،لرستان و گلستان مستقر هستند. برنامه‌های درازمدت آستان قدس در مناطق سیل‌زده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حکم مقام معظم رهبری رسیدگی به نیازمندان و فقرا تاکید شده بود،خاطرنشان کرد: نیازمندان ما در حال حاضر مردم سیل زده هستند. این افراد برای خود کار،شغل و زندگی داشتند و نیازمند نبودند. این حادثه طبیعی سبب شد تا زندگی، کار و شغل خود را از دست داده و نیازمند شوند.

تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: ما به این مردم شرافتمند،آبرومند و با عزت کمک می کنیم تا به زندگی عادی خود برگردند. همچنان نیروهای آستان قدس در کنار مردم مناطق سیل زده برای کمک هستیم.

مروی با اشاره به زیبایی سیل در استان گلستان گفت: با توجه به اینکه سیل خرابی‌هایی داشت، اما نوع‌دوستی،همدلی و انسجام برادران شیعه و سنی در کنار هم برای کمک از زیبایی‌های سیل است.

انتهای پیام/

نظر شما