شناسهٔ خبر: 32316228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان:

موکب‌های خدمت‌رسانی یکی از ظرفیت‌های خودجوش و مردمی است

جوان آنلاين

۴۱ هزار وعده غذای گرم به سیل زدگان استان لرستان با همکاری دو گروه از خیران اصفهان و صاحبان موکب‌های اربعین حسینی

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، اظهار داشت: مردم نیکوکار استان اصفهان تاکنون بیش از دو میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا به سیل‌زدگان کمک کردند.
 محمد رضا متین پور از ارسال ۴۱ هزار وعده غذای گرم به سیل زدگان استان لرستان با همکاری دو گروه از خیران اصفهان و صاحبان موکب‌های اربعین حسینی گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل در شرایط کنونی ضروری است و موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) یکی از ظرفیت‌های خودجوش و مردمی است که در بحران‌ها و روزهای سخت می‌تواند یاری‌رسان هم‌میهنان آسیب‌دیده کشورمان باشد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان گفت: مردم نیکوکار استان اصفهان تاکنون بیش از دومیلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان در قالب پرداخت هزینه نقدی و یا کالا به سیل‌زدگان کشور کمک کردند.
وی از اختصاص دو روز از حقوق کارمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان برای کمک به سیل زدگان خبر داد و گفت: لازم است که تمامی اقشار مردم برای کمک به سیل زدگان کمک کنند.
پرداخت الکترونیکی را آسان و سریع‌ترین راه کمک به سیل‌زدگان عنوان کرد و گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۹۹*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا واریز مستقیم به شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، یاری‌رسان هم‌وطنان آسیب‌دیده خود باشند

نظر شما