شناسهٔ خبر: 32309220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

دستگیری ۲ نفر از اعضای گروهک های تروریستی در زاهدان

زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دو نفر از اعضای گروهک‌های تروریستی که عامل شهادت سرهنگ «غلامحسن جام دوست» از ماموران پلیس راهور زاهدان نیز بودند، دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی ترور و شهادت مظلومانه یکی از افسران خدوم پلیس راهور شهرستان زاهدان به نام سرهنگ دوم شهید «غلامحسن جامدوست» در هجدهم دی ماه سال گذشته در خیابان «سعدی» زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: پلیس با انجام تحقیقات و رصد اطلاعاتی مستمر توانست به سرنخ‌هایی از فعالیت‌های اعضای این گروهک تروریستی دست پیدا کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: اعضای این گروهک با اقدامات و فعالیت گسترده در فضای مجازی با برعهده داشتن مدیریت چند گروه و کانال هدفمند با برنامه ریزی به هواداری و جذب نیرو برای گروهک‌های تروریستی و تکفیری اقدام می‌کردند.

وی گفت: در ادامه با چند ماه تلاش مداوم شبانه روزی و اقدامات پیچیده فنی و اطلاعاتی سرانجام مخفیگاه این عناصر در ۲ نقطه از استان شناسایی و با اشراف دقیق اطلاعاتی در یک اقدام عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی ضمن اقرار صریح و بازسازی صحنه به شهادت رساندن این مأمور وظیفه شناس، به انجام این ترور با انگیزه جلب اعتماد برای پیوستن به یکی از گروهک‌های تروریستی و تکفیری در خارج از کشور اعتراف کردند.

بنابر این گزارش، شهید جام دوست پس از ۲ و نیم سال خدمت خالصانه در این منطقه محروم در شب چهارشنبه هجدهم دی ماه سال ۹۷ هنگام انجام مأموریت و گشت زنی در سطح شهر زاهدان توسط یک تیم تروریستی و از خدا بی خبر به همراه راننده با سلاح گرم مورد حمله تروریستی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل و روحش ملکوتی اش به آسمان‌ها پرواز به جمع یاران شهیدش پیوست.

نظر شما