شناسهٔ خبر: 32240164 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

تریبون

صاحب‌خبر -

برانکو ایوانکوویچ: «من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما در فوتبال قرارداد معنای خاصی ندارد. نمی‌دانید چه اتفاقی قرار است بیفتد. من از کار با تیم و بازیکنانم لذت می‌برم؛ اما نمی‌دانم بعد از یک ماه،‌ دو ماه یا شش ماه بعد در فوتبال قرار است چه اتفاقی بیفتد. امروز با تیمی بازی داریم که علی دایی سرمربی آن است. او برنده متولد شده و این خصلت را در زندگی شخصی و ورزشی‌اش دارد و به همین دلیل موفق شده است. وقتی ما تمرین داشتیم تا وقتی تیم او برنده نمی‌شد تمرین به پایان نمی‌رسید و او الان همین خصلت را به بازیکنانش انتقال داده است.»

مسعود ده‌نمکی: «یک زمانی فیلم‌ها برای جذب مخاطب معترضان را بازیچه قرار می‌دادند تا فیلم بفروشد. الان اما فیلمی را از پرده پایین نمی‌آورند. می‌بینید که در فیلم‌ها همه چیز هست و دیگر خط قرمزی وجود ندارد و وقتی بچه‌ها را می‌بریم سینما باید گوش‌هایشان را بگیریم. اعتراضی هم دیگر وجود ندارد. شاید غیرتی هم دیگر در جامعه وجود ندارد!»

علی دایی: «همه می‌دانند من پرسپولیسی هستم و پرسپولیس را دوست دارم اما شرافت و وجدان‌ کاری اجازه نمی‌دهد که کوچکترین سهل‌‌انگاری انجام دهم و محکم‌تر از همه بازی‌ها امروز بازی خواهیم کرد. من هیچ وقت فیلم بازی نکرده‌ام. همیشه خودم بوده‌ام و مثل خیلی‌ها حرف و عملم تفاوتی نداشته است. دوست دارم امروز نتیجه بگیریم. مطمئنا بازی با پرسپولیس شرایطش سخت‌تر از مسابقات دیگر است. با این حال حرف‌وعملم یکی است. نمی‌خواهم وقتی تیمم گل بزند الکی احساس ناراحتی کنم یا وقتی پرسپولیس گل بزند، شادی کنم. من این‌جوری بار نیامدم.»

نرگس آبیار: «الناز شاکردوست چهره زیبایی داشت برای شبی که ماه کامل شد. چهره‌اش کمی بدوی و وحشی هم بود که باز لازم بود. می‌خواستم یک دختر جنوب شهری از یک خانواده معتدل مذهبی بسازم و این نقش انگ الناز بود. بازی‌اش هم خیلی به اندازه بود در این فیلم و من از کار الناز در این فیلم خیلی راضی بودم...»

نظر شما