شناسهٔ خبر: 32192142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دعوت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برای خلق حماسه ملی حمایت از سپاه

حوزه/ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، هم​صدا با آحاد مردم ایران و مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی، ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه و احمقانه آمریکا، ملت انقلابی را شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جمعه این هفته در حمایت سپاه پاسداران دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران،  شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، هم​صدا با آحاد مردم ایران و مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی، ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه و احمقانه آمریکا، ملت انقلابی را به شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جمعه این هفته در حمایت سپاه پاسداران و فرزندان غیور و انقلابی سپاهی دعوت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَم یُریدُونَ کَیداً فالَذین کَفَروُا هُمُ المَکیدُون(طور-52)

آیا می​خواهند نقشه​‌های شیطانی برایتان بکشند

بدانند خود آنان در دام این نقشه‌​ها گرفتار می​شوند

     رژیم رو به افول آمریکا که نماد غروب حاکمیت لیبرالیسم غرب است و با انواع گرفتاری​های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دست و پنجه نرم می​کند، اوج حماقت خود را که تجلی سردرگمی سیاسی سردمداران کوته فکر آن است، در تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش گذارد و عجز و اضطرار احمق​های درجه یک جهان را در مقابله با بیداری جهانی اثبات کرد، این بار در ادامه​ی مکر و نیرنگ دائمی و روزافزون حاکمیت مستأصل آمریکا و به​منظور خوش خدمتی به صهیونیسم جهانی و رژیم محکوم به فنای صهیونیستی، " نهادی " را هدف هجمه​ی روانی و رسانه​ای و سیاسی خود قرار داد که در نگاه مردم انقلابی ایران و همه آزادیخواهان جهان، " نماد " مقاومت و پایداری در برابر انواع توطئه​های سخت و نرم استکبار جهانی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اکنون و در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی، با تجربه‌​های کم​‌نظیر از فراز و نشیب​های چهل ساله، در داخل کشور و در عرصه​‌های مختلف خدمت و امنیت و دفاع و سازندگی، محور مستحکم و حصن حصین قدرت نرم و سخت نظام انقلابی و مردم مسلمان ما و نقطه امید جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و جهان است.

اعلام این نماد اقتدار و پایداری که طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رکن رکین نیروهای مسلح ایران اسلامی است، به عنوان تروریست! جلوه​ای دیگر از حماقت ذاتی و نادانی همیشگی صهیونیسم جهانی است.

این اقدام، اگرچه به قصد ایران هراسی و اسلام هراسی انجام می​گیرد، اما علی​رغم تلاش​ها و تکاپوهای سیاسی و رسانه​ای، نتیجه​ای جز افزایش محبوبیت ملی و منطقه​ای سپاه و انسجام و همبستگی بیشتر همه جناح​ها و تفکرات گوناگون سیاسی و عموم مردم عزیزمان نداشته است.

خدا را شاکریم که با بشارت امیدبخش رهبر بصیر و حکیم انقلاب اسلامی، در آغاز سال 98، " تهدیدسازی" دشمن زبون به اراده الهی و به برکت مقاومت مردم انقلابی​مان و هدایت​های امام امت اسلامی، تبدیل به فرصت زیبای تقویت " اراده ملی"، " وحدت ملی " و" انسجام اجتماعی " در داخل کشور گردیده است و سپاه پاسداران عزیز ما ، اکنون در اوج محبوبیت و عزت ملی و منطقه ای است.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، هم​صدا با آحاد مردم ایران اسلامی و مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی، ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه و احمقانه، اقشار مختلف مردم عزیز، به​ویژه جوانان آینده​ساز کشورمان را به حضور فعال در  نمازهای جمعه این هفته و تجلیل از فرزندان غیور و انقلابی سپاهی و شرکت در راهپیمایی دشمن​شکنی که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شده است، فرا می​خواند.

                                                                       والسلام علی عبادالله الصالحین

                                                                     شورای سیاستگذاری ائمه جمعه   

نظر شما