شناسهٔ خبر: 32163896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

علی‌رغم وجود ظرفیت‌های گردشگری فراوان

«زیرکوه» هیچ مهمان‌پذیری ندارد!/ تأمین زیرساخت کمپ گردشگری «کویر همت‌آباد» در دستور کار

مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زیرکوه گفت: شهرستان «زیرکوه» علی‌رغم حضور مسافرین و گردشگران در طول ایام سال هتل و مهمان‌پذیر ندارد، اما به‌تازگی بخش خصوصی برای احداث مهمان‌پذیر متقاضی شده و در حال تکمیل پرونده است.

صاحب‌خبر -

حسین سروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در زیرکوه اظهار داشت: راه‌اندازی هتل و مهمان‌پذیر در زیرکوه درخواست شد.

وی افزود: این شهرستان علی‌رغم وجود ظرفیت‌های گردشگری فراوان و به تبع حضور مسافرین و گردشگران در طول ایام سال هتل و مهمان‌پذیر ندارد، اما به‌تازگی بخش خصوصی برای احداث مهمان‌پذیر متقاضی شده و در حال تکمیل پرونده است.

مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زیرکوه با بیان اینکه زیرکوه ظرفیت ایجاد مهمان‌پذیر را دارد در حالی که هیچ مکان اقامتی در مرکز شهرستان وجود ندارد، اضافه کرد: در روستاها نیز اقامتگاه‌های بوم‌گردی نیاز مسافران و گردشگران را برطرف می‌کند.

سروش عنوان داشت: تأمین آب و برق کمپ گردشگری کویر همت‌آباد امسال در دستور کار بوده و هزینه برق‌رسانی به این منطقه گردشگری تأمین شده است.

وی با بیان اینکه این منطقه در مسیر آب نیست و روستا هم از سرچشمه، تأمین آب می‌شود، اضافه کرد: بنابراین برای تأمین این زیرساخت در کویر همت‌آباد، مجوز حفر چاه گرفته و محل آن مشخص شده است.

مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زیرکوه ادامه داد: زمینی نیز برای احداث کمپ نیز تهیه و به بخش خصوصی واگذار و طرح تهیه شده است اما به دلیل مواجه شدن با پایان سال گذشته، پرداخت یک میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات مورد درخواست به امسال موکول شد. 

انتهای پیام/3403/ج

نظر شما