شناسهٔ خبر: 32083616 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حمایت وزارت صنعت از کارگاه‌های تولیدی کوچک برای رونق اشتغال + فیلم

R41374/P/S6,49/CT11 / R41374/P1377/S6,49/CT11

گروه استان‌ها ــ معاون وزیر صنعت از حمایت وزارت صنعت از کارگاه‌های تولیدی کوچک برای رونق اشتغال خبر داد و گفت: با توجه به داشته‌ها به‌دنبال حل مشکلات به‌طور عملیاتی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس تابش معاون وزیر صمت از شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) و زنان خشونت‌دیده وابسته به مؤسسه خیریه ائمه اطهار(ع) اردبیل بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اقدام این مؤسسه در امور خیرخواهانه گفت اقدامات این مؤسسه در حمایت از شیرخوارگان و زنان خشونت‌دیده شایسته تحسین است.

تابش یکی از اقدامات قابل توجه در مؤسسه خیریه ائمه اطهار(ع) را راه‌اندازی کارگاه تولیدی عنوان کرد و افزود: با راه‌اندازی این کارگاه برای 60 نفر اشتغال ایجاد شده که این امر بسیار حائز اهمیت است.

معاون وزیر صمت از برنامه‌ریزی برای فراهم کردن زیرساخت‌های کارگاه این مؤسسه خبر داد و اضافه کرد: این کارگاه با حمایت وزارت صمت تجهیز می‌شود تا شاهد افزایش اشتغال باشیم.

مدیرعامل مؤسسه خیریه ائمه اطهار(ع) گفت: با توجه به داشته‌ها به‌دنبال حل مشکلات به‌طور عملیاتی هستیم.

طلوعی بیان‌کرد: رسالت ما این است که با ایجاد زمینه‌های لازم و توانمندسازی و ایجاد اشتغال، نیازمندان تحت پوشش در آینده خودکفا شوند.

وی گفت: در این مرکز اکثراً کودکان یتیم نگه‌داری می‌شوند اما کنار آنها کودکان بی‌هویت و یا کودکانی که خانواده آنها صلاحیت نگهداری کودک را ندارند با حضور 9 نفر مربی نگهداری می‌شوند و در صورت درخواست فرزندخواندگی نیز با شرایط و ضوابط خاص قانونی اقدام به این کار می‌شود که در سال گذشته  یک مورد از کودکان به فرزندخواندگی داده شد.

انتهای پیام/ش*

نظر شما