شناسهٔ خبر: 32040540 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

فرکی: شاگرد برانکو هستم

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بر روی نیمکت پرسپولیس مربی‌ای حضور دارد که من در گذشته شاگرد او بوده‌ام و همه جوره این مربی بزرگ را قبول دارم.

صاحب‌خبر -

وی از لحاظ شحصیتی و فنی در سال‌هایی که در فوتبال ایران حضور داشته کارنامه موفق و پرباری را از خود بر جای گذاشته است.

به گزارش ایرنا؛ حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی پیکان مقابل پرسپولیس اظهار داشت:پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و به طورحتم بازی سختی را مقابل آنها پیش رو خواهیم داشت. آن‌ها نسبت به نیم فصل اول تفاوت‌های زیادی داشته‌اند و با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و جذب بازیکنانی که از مهره‌های تاثیرگذار و خوب فوتبال ما محسوب می‌شوند توانسته‌اند خود را به به عنوان مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر مطرح کنند.

وی افزود:پیکان انگیزه‌های زیادی را برای رویارویی با پرسپولس خواهد داشت و برای این رقیب بزرگ احترام زیادی قائل هستیم. می‌خواهیم یک نمایش قابل قبول را در زمین مسابقه به نمایش گذاشته و به آن چه می‌خواهیم و در تمرینات برایش تلاش کرده‌ایم برسیم.

سرمربی پیکان حاطرنشان کرد: بر روی نیمکت پرسپولیس مربی‌ای حضور دارد که من در گذشته شاگرد او بوده‌ام و همه جوره این مربی بزرگ را قبول دارم. وی از لحاظ شحصیتی و فنی در سال‌هایی که در فوتبال ایران حضور داشته کارنامه موفق و پرباری را از خود بر جای گذاشته است.

فرکی تصریح کرد: پرسپولیس برای این که از کورس قهرمانی فاصله نگیرد برای پیروز ی و کسب سه امتیاز کامل به میدان می آید و ما مقابل پرسپولیسی قرار می‌گیریم که شهرآورد را با پیروزی پشت سر گذاشته و با روحیه بالا به دنبال تثبیت جایگاهش در صدر جدول است ولی با همه سختی کار امیدوار هستیم بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم.

او ادامه داد: از زمانی که من به پیکان آمدم، می‌توانستیم بیشتر از این تعداد گلی که زدیم، بزنیم. اما موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست دادیم. ما باید زحمت خودمان را بکشیم و از آن استفاده کنیم؛ چراکه اگر از موقعیت‌هایمان استفاده نکنیم، شاید بازنده شویم مثل بازی با نفت آبادان که نزدیک بود این اتفاق رخ بدهد.

سرمربی پیکان گفت: استراتژی ما این است که در نیمه جدول باشیم و برای فصل بعد برنامه ‌ریزی بهتری انجام دهیم.

نظر شما