شناسهٔ خبر: 31971233 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرودگاه امام، پرترافیک‌ترین فرودگاه؛

بیش از ۹۷۰۰ پرواز نوروزی تا ۸ فروردین

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام بیش از ۹ هزار و ۷۳۹ پرواز نوروزی تا ۸ فروردین خبر داد

صاحب‌خبر -
بیش از ۹۷۰۰ پرواز نوروزی تا ۸ فروردینبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رضا جعفرزاده اظهار داشت: از ۹ هزار و ۷۳۹ پرواز انجام شده، ۶ هزار و ۹۰۶ پرواز داخلی و ۲ هزار و ۸۲۰ پرواز خارجی بوده است.
وی افزود: فرودگاه حضرت امام (ره) با انجام هزار و ۸۵۰ پرواز پرترافیک‌ترین فرودگاه در پرواز‌های بین المللی و فرودگاه مهرآباد نیز در پرواز‌های داخلی شاهد بیشترین حجم پرواز بوده است.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری به مسافران توصیه کرد برای خرید بلیت از طریق منابع معتبر اعم از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و ۱۵۰ سایت معتبر فروش بلیت الکترونیکی که لیست آن‌ها بر روی پرتال سازمان هواپیمایی کشوری قابل دسترسی است اقدام کنند.
وی با بیان اینکه امکان اعتبار سنجی بلیت هواپیما از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی فراهم است بر لزوم مدیریت بیشتر شرکت‌های هواپیمایی بر نحوه توزیع بلیت هواپیما تاکید کرد و از شرکت‌های هواپیمایی خواست هرگونه تخلف و سودجویی را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کنند.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از مسافران خواست هرگونه تخلف را از طریق سایت سازمان به نشانی www.cao.ir گزارش کنند تا برخورد لازم با متخلفان صورت گیرد.

نظر شما