شناسهٔ خبر: 31943648 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

با هدف بررسي وضعيت استان‌هاي سيل زده؛

تشکيل کميته مديريت بحران فراکسيون اميد مجلس

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- نايب رئيس کميته بحران فراکسيون اميد: جلسه فوق العاده فراکسيون اميد مجلس امروز با هدف بررسي وضعيت استان‌هايي که دچار بحران سيل زدگي شدند با حضور اعضاي اين کميته تشکيل شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از صدا و سيما، پروانه مافي ضمن تسليت به هموطناني که عزيزانشان را در سيل شهر‌هاي مختلف از دست دادند در تشريح اين جلسه افزود: امروز آقايان تابش، عارف، عليجاني زماني، مازني، حضرتي، وکيلي و بنده از نمايندگان تهران و آقاي مقدسي نماينده بروجرد در اين جلسه حاضر شدند و در خصوص مباحث مختلف در زمينه مسائل سيلاب‌ها که برخي از استان‌ها دچار آن شده اند به بحث و تبادل نظر پرداختند.
وي گفت: در اين کميته با رئيس کميته بحران کشور به صورت تلفني آقاي عارف گفتگويي را انجام دادند و در جريان آخرين اقدامات قرار گرفتيم.
نايب رئيس کميته بحران فراکسيون اميد در ادامه با اشاره به اين که کميته بحران مجمع نمايندگان تهران هم امروز تشکيل شد، افزود: در اين کميته آقايان عليجاني، وکيلي نماينده تهران و بنده به عنوان عضو شديم و در نهايت پس از تقسيم کار به منظور نظارت و پيگيري شرايط استان با استاندار تهران به شکل تلفني گفتگو و در جريان آخرين اقدامات قرار گرفتيم همچنين پيشنهادات خود را ارائه کرديم.
پروانه مآفي در پايان گفت: در جريان برگزاري کميته بحران مجمع نمايندگان تهران همچنين بنده، با بخش‌هاي مختلف هلال احمر در استان‌هايي که دچار سيلاب شدند به شکل تلفني گفتگو‌هايي انجام شد.

نظر شما