شناسهٔ خبر: 31939590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد::

توجه بیشتر به حوزه فرهنگ مورد تاکید است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه بیشتر به حوزه فرهنگ مورد تاکید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی عصر سه شنبه در دیدار با فریدون داوری از اهالی فرهنگ و هنر استان، افزود: آینده پژوهش باید از هنر بلند شود و توجه به حوزه فرهنگ ضروری است.

احمدی با بیان اینکه آنچه که ما برای فرهنگ در دل داریم با امکانات متفاوت است، اظهار کرد: علیرغم شرایط کشور، تلاش خواهیم کرد که پوشش و ارتقای ظرفیت‌های فرهنگی را داشته باشیم.

وی افزود: در حوزه هنر نیز توجه بیشتر و بهتری خواهیم داشت و دغدغه حوزه هنر را داریم.

استاندار خاطرنشان کرد: استان ظرفیت بالایی در بخش فرهنگی دارد و امید است که بتوانیم برای حوزه فرهنگ سال خوبی را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون داوری خالق آثار: ایل احساس (شعر) "از هر خرمن خوشه‌ای (شعر) "جاودانه‌های عشق (نثر) "ایل خورشید"هزار-شعر داستان (از طاهریان تا امروز) است.

تصحیح نسخه‌ی خطی دیوان منتجی بویراحمدی از فعالیت‌های این هنرمند بوده و شروه های آلاله‌های سرخ، حماسه‌های مردان آسمانی فرشته‌های زمینی در کارنامه این شاعر قرار دارد.

این شاعر توانمند سراینده اشعار و ترانه‌های ۳ کاست عاشورایی ماه هاشم – شیون انتو – مظلوم عالم، یاس نینوا و کاست ایل احساس و تش دل است.

همچنین این هنرمند شاعر برگزیده جشنواره فجر ۱۳۸۶، کتابخوان نمونه کشور در سال ۸۷ و دارای ۴ دیپلم افتخار ملی و ۲۰۰ لوح تقدیر، ۷ مقاله برگزیده علمی و پژوهشی و دارای مدرک فوق لیسانس ادبیات است.

نظر شما