شناسهٔ خبر: 31938024 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

قلعه‌نویی: فکر کردم ذوب‌آهن قهرمان شده است/ به سپاهان ظلم می‌شود

سرمربی سپاهان از ویرانی پیروزی‌اش مقابل شاگردان منصوریان ناراحت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دربی معوقه اصفهان امروز به سرانجام رسید. سپاهانی‌ها ابتدا از رقیب جلو افتادند اما در ادامه در دقیقه 85 ارسلان مطهری بازی را به تساوی کشاند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان درباره این پیروزی از دست رفته در جمع خبرنگاران گفت: «وقتی از موقعیت‌های خود در بازی استفاده نکنید، تنبیه می‌شوید. اگر پنالتی گل می‌شد یا موقعیت‌هایمان را استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم. از شرایط مسابقه دور بودیم، این بازی را در تعطیلات برگزار کردند در حالی که باید آن را زودتر انجام می‌دادیم. هر حال سپاهان است و هرجور می‌شود باید به آن ظلم شود. داوران ما خوب هستند، از عملکرد آنها راضی هستیم و از بیانیه‌های ذوب‌آهن هم ممنون هستیم.»

او درباره بیانیه ذوبی‌ها افزود:  «فلسفه بیانیه ذوب‌آهن برای من مشخص نیست. ما در مورد چیز دیگری صحبت کردیم و آنها بیانیه دادند. هرکسی جلوی سپاهان می‌رسد بیانیه می‌دهد. ذوب‌آهن یک بیانیه نداده بود اما به سپاهان که رسید بیانیه داد، حتماً معادلاتی در ذهنشان بوده است. شاید حساسیت‌هایشان روی سپاهان است، خدارا شاکرم بعد از بازی دیدم که خیلی خوشحال بودند و من فکر کردم آنها قهرمان شدند.»

او در پایان به آسیب‌دیدگان سیل‌های اخیر کشور تسلیت گفت و افزود: «باید از همه نیروهایی که مخلصانه کار کردند تشکر کنم، از مسئولین نه، از نیروهایی که مخلصانه کار کردند و همینطور از مردم عزیزمان. اگر مدیران مملکت پیش از این اتفاقات تدبیر لازم را داشتند حوادث کمتر می‌شد، مردم ما مانند همیشه در صحنه بودند و نیازی به پیام نیست. سپاهان هم وظیفه‌اش را انجام داد و فکر می‌کنم کار اخلاقی و ملی انجام داد، از همه مردم تشکر می‌کنم با اینکه امکانات ما نسبت به بقیه کشورها کمتر است آنها کمک کردند ما در کشورمان یا خشکسالی داریم، یا سیل داریم و نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد. به هر حال از همه کشورمان تشکر می‌کنم.»

251255

نظر شما