شناسهٔ خبر: 31937726 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

با دستور و تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلیه مدیران استانها باید در محل خدمت حضور داشته باشند نظرات بینندگان

" میر هادی قره سید رومیانی" با صدور بخشنامه به کلیه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانها تاکید کرد : با دستور و تاکید محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلیه مدیران استانها باید تا پایان تعطیلات نوروزی در محل خدمت حضور داشته باشند .

صاحب‌خبر -
  به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخشنامه معاون  امور مجلس ، حقوقی   و استانها همچنین  تصریح شده است : با عنایت به بارندگی های شدید در اکثر استانهای کشور و جاری شدن سیل در برخی استانها و تاکید مقام عالی وزارت در خصوص امداد رسانی به مناطق سیل زده ، مقتضی است تا پایان تعطیلات نوروزی کلیه مدیران استانی در محل خدمت حضور داشته و همچنین در خصوص تجمیع امکانات ، سازماندهی و ارسال کمک ها از جانب شورای هماهنگی در یک قالب واحد تمهیدات لازم را به عمل آوررند. 
رومیانی در ادامه این بخشنامه همچنین تاکید کرده است : روزانه گزارشی از استان محل خدمت و همچنین اقدامات حمایتی را که توسط دستگاههای شورای هماهنگی به استانهای در گیر سیل ارسال می گردد تنظیم و جهت جمع بندی به این معاونت اعلام نمایند. بدیهی است استان های همجوار به عنوان پشتیبان این مناطق وظایف سنگین تری بر عهده خواهند داشت . 
 

نظر شما