شناسهٔ خبر: 31933675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دبیر ستاد خدمات سفرنوروزی کازرون اعلام کرد

خدمات‌دهی به 35 هزار مسافر در کازرون

دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان کازرون از خدمات‌دهی به 35 هزار مسافر شب گذشته در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد

صاحب‌خبر -

محمدرضا معینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون با اشاره به فعالیت 10 کمیته در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اظهارداشت: به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران این تعداد ستاد اجرایی در مناطق مختلف شهرستان برای هدایت و اسکان مسافران فعال است.

دبیر ستاد خدمات سفرنوروزی شهرستان کازرون از خدمات‌دهی به 35 هزار مسافر شب گذشته در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد افراد در مدارس، سالن‌های ورزشی، مساجد و حسینیه‌ها و مصلی‌های نماز جمعه در شش بخش و شهر کازرون اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه ورودی و خروجی‌های شهرستان کازرون  بدون مشکل است تصریح کرد: ستاد خدمات سفر شهرستان کازرون ظرفیت پذیرش بیشتر از این تعداد مهمان را دارد.

معینی با بیان اینکه شهرستان کازرون در مسیر تردد استان‌های دیگر قرار داد افزود: مسافران زیادی به دلیل اطمینان از امنیت و امکانات موجود در کازرون به این شهرستان سفر می‌کنند.

دبیر ستاد خدمات سفرنوروزی شهرستان کازرون به مسدود شدن جاده بالاده به فراشبند اشاره کرد و افزود: تمام امکانات ستاد خدمات سفر نوروزی در بخش جره‌بالاده کازرون فعال و زیر کمیته‌های ده‌گانه در حال اسکان مسافران است.

انتهای پیام/

نظر شما