شناسهٔ خبر: 31930901 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خبر داد

ارسال نخستین کاروان بزرگ کمک‌های مردم کردستان برای سیل‌زدگان شمال کشور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از ارسال نخستین کاروان کمک‌های مردم استان برای سیل‌زدگان کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: نخستین کاروان کمک‌های مردم کردستان شامل 2 تن برنج، 2 تن مرغ، 4 هزار و 400 باکس آب، 50 هزار قرص نان، 7 هزار بطری انواع نوشیدنی‌های مختلف و 250 تخته پتو به وسیله چهار دستگاه تریلی برای سیل‌زدگان شمال کشور ارسال شد.

وی اضافه کرد: این کمک‌ها با توجه به فراخوانی که از سوی جمعیت هلال احمر استان در راستای جمع‌آوری کمک برای مردم سیل‌زده شمال کشور داده شده بود با مشارکت شرکت ایستک جمع‌آوری و صبح امروز به مقصد استان‌های سیل‌زده شمال کشور اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به اینکه کمپین حمایت از سیل‌زدگان در استان‌های مختلف از جمله کردستان  تشکیل شده است، عنوان کرد: چادرهای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در تمام شهرستان‌های استان برپا شده و کمک‌های مردم خیر و نوع‌دوست استان کردستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مردم عزیز سیل‌زده در استان‌های سیل‌زده کشور خواهد رسید.

به گفته و،  شماره حساب 99999 هم به نام جمعیت هلال احمر کشور برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم به دست سیل‌زدگان افتتاح شده و مردم خیر و نوع‌دوست استان می‌توانند از این طریق و یا از طریق اپلیکیشن *780*112#  کمک‌های خود را به دست سیل‌زدگان شمال کشور برسانند.

انتهای پیام/2330/71/و

نظر شما