شناسهٔ خبر: 31920530 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام:

توزیع روزانه ۱۰ هزار غذای گرم بین سیل‎زدگان گلستانی/ توزیع ۴ هزار سری لوازم خانگی بین مردم سیل‎زده گلستانی

مخبر گفت: از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( رحمه الله علیه) روزانه ۱۰ هزار غذای گرم بین سیل‎زدگان گلستانی توزیع می‎شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزای شبستان از گرگان، « محمد مخبر» امروز(دوشنبه 5 فروردین) در بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان اظهار کرد: مقدار زیادی مواد غذایی گرم روزانه بین سیل‎زدگان گلستانی توزیع می‎شود.

 

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) ادامه داد: تا کنون بالغ بر 60 هزار تن مواد غذایی در بین سیل‎زدگان گلستانی توزیع شده است.

 

مخبر متذکر شد: 10 هزار بطری آب معدنی، چندین هزار پتو، مقداری چای و ... بین سیل‎زدگان توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه به میزان 10 هزار نفر دارو در منطقه توزیع شده است، تاکید کرد: امروز برخی مناطق را مشاهده کردیم و مردم با سه معضل جدی روبه رو هستند نخست موضوع آن است که تمامی اسباب و اثاثیه مردم از بین رفته است.

 

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) خاطرنشان کرد: دامداران که عمده شغل منطقه بوده دامهایشان را از دست دادند و بالغ بر 10 هزار راس دام در این منطقه تلف شده و بسیاری از مردم کار خود را از دست دادند.

 

مخبر یادآور شد: با توجه به تاکید مجدد مقام معظم رهبری 4 هزار بسته لوازم خانگی شامل یخچال و گاز و ... بین مردم توزیع می‎شود و همچنین 4 هزار دام را بین دامداران که دامشان را از دست دادند توزیع شود.

 

وی گفت: بنیاد برکت شغل اجتماع محور ایجاد خواهد کرد و پیشبینی سه هزار شغل در این منطقه را داشتیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما