شناسهٔ خبر: 31917686 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون اول رییس جمهوری با صدور بخشنامه‌ای تاکید کرد:

کلیه استانداران و فرمانداران به طور تمام وقت در محل کار خود حضور داشته باشند

جهانگیری با صدور بخشنامه اي با تاكيد بر ضرورت نظارت مستمر بر انجام خدمات رساني به مسافران نوروزي از کلیه استانداران و فرمانداران خواست به طور تمام وقت در محل کار خود حضور داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «اسحاق جهانگیری» با صدور بخشنامه اي با تاكيد بر ضرورت نظارت مستمر بر انجام خدمات رساني به مسافران نوروزي در ايام نوروز و نيز لزوم حفظ آمادگي كامل تمامي دستگاه ها و وزارتخانه ها براي مديريت حوادث طبيعي با توجه به پيش بيني افزايش بارندگي در روزهاي آينده از كليه استانداران و فرمانداران سراسر كشور خواست به طور تمام وقت در محل كار خود حضور داشته باشند.


متن كامل بخشنامه معاون اول رییس جمهوری به شرح زير است:


بسمه تعالي
با صلوات بر محمد و آل محمد


بخشنامه به كليه وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات و شركت هاي دولتي، نهادهاي انقلاب اسلامي و استانداري ها


به منظور نظارت مستمر بر انجام خدمات رساني در ايام نوروز و مسافرت هاي نوروزي و لزوم حفظ آمادگي كامل براي مديريت حوادث طبيعي با توجه به پيش بيني افزايش بارندگي در روزهاي آينده مقتضي است كليه استانداران و فرمانداران به طور تمام وقت در محل خدمت خود حضور داشته باشند.


همچنين مديران كل در صورت نياز به استفاده از مرخصي كوتاه مدت، ضروري است با هماهنگي استاندار و در شهرستان ها با هماهنگي فرماندار اقدام و فرد مشخصي را در غياب خود براي انجام وظايف مربوط معرفي نمايند.


اسحاق جهانگيري
معاون اول رييس جمهور/

برچسب‌ها:

نظر شما