شناسهٔ خبر: 31910601 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

ظریف، آذری جهرمی، واعظی و سلطانی‌فر به پویش هلال‌احمر پیوستند

ما هم هستیم

صاحب‌خبر -

چهره‌های سیاسی کشور هم به پویش جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان گلستان و مازندران پیوستند.
 محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «من و خانواده‌ام به پویش هلال‌احمر برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل گلستان و مازندران پیوسته‌ایم تا سهمی ناچیز از همدلی و همراهی هموطنان داشته باشیم و فروتنانه، دیگر ایرانیان را نیز دعوت به پیوستن به این پویش می‌نماییم تا تجربه و تخصص هلال‌احمر در امدادرسانی، بازگشت به شرایط عادی زندگی سیل‌زدگان را تسریع و تسهیل کند.» محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به وقوع سیل در استان‌های گلستان و مازندران نوشت: «به کمک همه نیاز است. امروز که از دوستان هلال‌احمر پیگیر وضع سیل در شمال‌ کشور بودم، از همت عالی امدادرسانان گفتند و خواستار کمک مالی بودند. اکنون هشتگ‌‌زدن کافی نیست و همه‌ با ‌هم باید کمک کنیم. همسرم و من حقوق اسفند و فرزندانم عیدی‌هایشان را برای کمک به عزیزان آسیب‌دیده در سیل گلستان و مازندران اختصاص دادیم. از همه شما مردم دلسوز و دوست‌داشتنی، دکتر جهانگیری معاون اول محترم، دکتر محمدباقر قالیباف گرامی، رامبد جوان، جناب‌خان عزیز و علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان محبوب تیم‌ملی کشورمان دعوت می‌کنم به این پویش بپیوندید.»
مسعود سلطانی‌فر، معاونان، مدیران استانی، ستادی و روسای فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان نیز به پویش هلال‌احمر برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل شمال کشور پیوستند. در بیانیه وزارت ورزش و جوانان آمده است: «در حوادث غیرمترقبه و بحران‌ها و مشکلات کشور جامعه ورزش در کنار مردم هستند و صمیمانه آن‌چه در توان دارند برای یاری و کمک به هموطنان آسیب‌دیده و یاری مسئولان به‌خصوص همکاران جمعیت هلال‌احمر انجام خواهند داد.»
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری هم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «راه برای مشارکت گسترده مردم از طرف جمعیت هلال‌احمر باز شده تا همه بتوانیم با سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان این مناطق همدردی کنیم.» بسیاری از نهادهای دیگر هم وارد شدند و از همراهی با آسیب‌دیدگان گفتند. «همراه اول» اعلام كرد که امروز (5فروردین) مکالمه و پیامك در مناطق سیل‌زده رایگان است.

نظر شما