شناسهٔ خبر: 31907184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس خبر داد:

درب سالن های ورزشی در مواجهه با سیل احتمالی به روی مردم باز است

کامیاب گفت: در صورت وقوع سیلاب درب های سالن های ورزشی استان فارس و مراکز تحت مدیریت ورزش و جوانان فارس بر روی مهمانان نوروزی باز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدرعلی کامیاب» امروز (یکشنبه 4 فروردین) در جمع خبرنگاران، با اشاره به پیش بینی های بارندگی و احتمال آب گرفتگی معابر و سیلاب در بخش هایی از فارس، گفت: اداره های ورزش و جوانان تمام شهرستان های فارس برای مواجهه با این مشکل احتمالی آمادگی کامل را دارد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به باز بودن درب های سالن های ورزشی استان فارس و مراکز تحت مدیریت ورزش و جوانان فارس بر روی مهمانان نوروزی، بیان کرد: این اماکن با هماهنگی ستاد ساماندهی مسافران نوروزی در مرکز استان و دیگر شهرستان های استان در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.

 

وی از هماهنگی کامل ادارات ورزش و جوانان استان با ستاد ساماندهی مسافران نوروزی و ستاد بحران استان خبر داد و افزود: از امروز تمامی امکانات مجموعه ورزش و جوانان به همراه مدیران استانی و شهرستانی این اداره کل برای مقابله با مشکلات ناشی از سیل احتمالی در نقاط مختلف استان به حالت آماده باش کامل هستند و سازمان های مردم نهاد نیز آماده کمک رسانی هستند و جای نگرانی نیست.

 

 

نظر شما