شناسهٔ خبر: 31907171 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

43 هزار محل اسکان نوروزی در استان مرکزی پیش بینی شد

به گزارش ایرنا، سید « علی آقازاده» روز یکشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی افزود: 39هزار مکان اقامتی در استان تجهیز شده اما به دلیل استقبال مناسب

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، سید « علی آقازاده» روز یکشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی افزود: 39هزار مکان اقامتی در استان تجهیز شده اما به دلیل استقبال مناسب هموطنان از این مکان ها، ساماندهی و تجهیز 43 هزار واحد اقامتی دیگر در دستور کار قرار گرفت.
وی از آمادگی همه دستگاه ها در مرکز استان و شهرستان ها برای مقابله با وقوع سیلاب احتمالی خبر داد و گفت: به فرمانداران ابلاغ شده تا در شهرستان حضور جدی داشته باشند تا در صورت بروز مشکل ناشی از بارش ها برای خدمات رسانی وارد عمل شوند. 
آقازاده تصریح کرد: تجهیزات سنگین و سبک مورد نیاز برای مقابله با سیلاب پیش بینی شده و نیروهای خدمات رسان و امدادی در حال آماده باش به سر می برند.
استاندار مرکزی افزود: امکان حضور نیروهای امدادی و خدماتی از استان های همجوار در صورت وقوع حوادث احتمالی پیش بینی شده است. 
آقازاده اضافه کرد: تعداد سفرهای ثبت شده به استان در مدت چند روز اخیر در همسنجی با سال قبل حدود 20 درصد افزایش یافته است.
استاندار مرکزی در چهارمین روز از ایام نوروز به صورت سرزده از اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای و محیط زیست بازدید کرد.
استاندار مرکزی با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان در نوروزگاه اراک، مراکز امدادی و اورژانس نیز حضور یافت و از مسافران نوروزی با اهدای هدایایی استقبال کرد.
1995/3075
انتهای پیام

نظر شما