شناسهٔ خبر: 31903394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

دستور آیت الله رئیسی برای بسیج امکانات آستان قدس در خدمت رسانی به مناطق سیل زده

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: با توجه به وقوع سیل در برخی شهرها و روستاهای استان‌های شمال شرق کشور و خسارت به هموطنان عزیز، تولیت آستان قدس رضوی دستور داد کلیه امکانات آستان قدس برای ارائه خدمات بیشتر در کنار نهادهای مسئول بسیج شوند.

صاحب‌خبر -

العالم- ایران/ سیاسی

محسن منصوری، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در گفت‌گو با خبرنگاران گفت: با توجه به وقوع سیل در برخی شهرها و روستاهای استان‌های شمال شرق کشور و خسارت به هموطنان عزیز، تولیت آستان قدس رضوی دستور داد کلیه امکانات آستان قدس برای ارائه خدمات بیشتر در کنار نهادهای مسئول بسیج شوند.

منصوری افزود: بنیادکرامت رضوی و دفتر نمایندگی آستان قدس در استان های گلستان و مازندران از ساعات اولیه وقوع سیل در کنار مردم مناطق سیل زده بویژه مناطق کم برخوردار حضور داشته و در کنار دستگاه های مسئول و امدادرسان خدمات مورد نیاز بویژه تهیه غذای گرم، آب آشامیدنی، کمک رسانی نسبت به کاهش خسارات وارده و ... ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت خادمیاران رضوی برای ارائه خدمت رسانی بیشتر بکارگیری شده است؛ یادآور شد: آنچه اکنون مورد توجه است، تلاش برای حفظ آرامش مردم و رفع آبگرفتگی منازل است و پس از آن باید برای بازسازی منازل تخریبی بویژه در روستاها اقدام کرد.

نظر شما