شناسهٔ خبر: 31903388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آسیب به ۶۲۰۰ واحد مسکونی بر اثر سیل در مازندران؛ شهر سیمرغ به زیرآب رفت

R41471/P/S6,70/CT11 / R41471/P1494/S6,70/CT11

فرمانده سپاه مازندران با بیان اینکه شهر سیمرغ به دلیل وقوع سیلاب به طور کامل زیرآب رفت، گفت: براثر سیلاب بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی آسیب دید و ۶۰۰ واحدمسکونی نیز به طور کامل تخریب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار محمدحسین بابایی ظهر امروز در بازدید فرماندهان نظامی و انتظامی از مناطق سیل‌زده استان گلستان اظهارداشت: 752 روستای مازندران درگیر برف هستند که با تلاش‌های انجام شده، راه دسترسی بسیاری از این روستاها بازگشایی شده است.

وی افزود: 172 روستای این استان نیز درگیر سیلاب بودند که جاده‌های اصلی و فرعی بسیاری از این روستاها آسیب دید. همچنین شهر سیمرغ به طور کامل زیر آب رفت.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران ادامه داد: براثر سیلاب اخیر 600 واحد مسکونی در این استان به طور کامل تخریب و 6 هزار و 200 واحد مسکونی نیز دچار خسارت شد. همچنین سیل اخیر هشت دهنه پل اصلی را تخریب و به 120 دهنه پل فرعی نیز خسارت وارد کرد.

وی اظهارداشت: ده شهرستان در استان مازندران درگیر سیلاب شدند و سپاه استان همه امکانات و ماشین‌آلات خود را برای کمک به سیل‌زدگان بسیج کرد. در این مدت بیش از 20 هزار وعده غذایی گرم بین سیل‌زدگان توزیع شد.

سردار بابایی گفت: در حال حاضر 73 گروه جهادی در مناطق سیل‌زده حضور دارند و به سیل‌زدگان کمک‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: سیل‌زدگان در شهرستان‌های مختلف اکنون به موادغذایی، پمپ‌های آب، تانکر و لجن‌کش نیاز دارند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما