شناسهٔ خبر: 31903352 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-کرج و کرج-قزوین/ بارش باران در استان‌های غرب و شمال غرب کشور

سرهنگ رحمانی گفت: ترافیک در آزادراه تهران-کرج (محدوده‌های گرمدره و پل کلارک تا پل فردیس)، آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا استاندارد) و آزادراه قزوین-کرج (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) نیمه سنگین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی از بارش برف در محور مریوان-کامیاران در استان کردستان خبر داد و گفت: در اکثر محورهای استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، زنجان، لرستان و همدان بارش باران را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درخصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی هم اظهار کرد: ترافیک در طول محور آزادراه تهران-قم پرحجم و روان است. همچنین در استان خراسان رضوی (محورهای مشهد-سبزوار، مشهد-تربت حیدریه و مشهد-قوچان) ترافیک پرحجم و روان داریم. همچنین در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس (محدوده‌های میدان امیرکبیر تا آدران) و مسیر جنوب به شمال محور هراز (محدوده‌های امامزاده علی و تونل وانا) ترافیک پرحجم و روانی را شاهد هستیم.

وی در ادامه گفت: ترافیک در آزادراه تهران-کرج (محدوده‌های گرمدره و پل کلارک تا پل فردیس)، آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا استاندارد) و آزادراه قزوین-کرج (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما