شناسهٔ خبر: 31902993 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نرخ ارز صرافی‌های بانکی در ۴ فروردین ۹۸

دلار ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان/یورو ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان

صرافی بانک های منتخب امروز یکشنبه ۴ فروردین ماه قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کردند و یورو را با قیمت ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان به فروش می رسانند.َ

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (یکشنبه 4 فروردین ماه) بنا براعلام بانک مرکزی صرافی بانک های منتخب خرید و فروش ارز را انجام می دهند. صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای امروز ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند. همچنین قیمت فروش یورو در صرافی‌ بانک‌ها ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده است و این صرافی ها یورو را با قیمت ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان از مردم خریداری می کنند.

 

این در حالی است که صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز گذشته (شنبه 3 فروردین ماه) 12 هزار و 990 تومان اعلام کرده بودند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 12 هزار و 940 تومان خریداری می کردند. همچنین روز گذشته قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 14 هزار و 990 تومان بود و در این صرافی ها یورو با قیمت 14 هزار و 940 تومان خریداری می شد.

 

بنابراین گزارش، بانک مرکزی همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی اعلام کرده بود: «باتوجه به ضرورت تداوم ارائه خدمات ارزی به هموطنان در ایام نوروز، صرافی‌های بانکی طی روزهای کاری عید نوروز باز بوده و نسبت به ارائه خدمات ارزی به مشتریان خود اقدام می‌کنند، از این رو متقاضیان می‌توانند برای تأمین نیازهای ارزی خود به صرافی بانکی مراجعه کنند.»

 

بانک مرکزی در توضیحات تکمیلی آغاز فعالیت صرافی های بانکی اعلام کرده بود که «در روزهای شنبه سوم و یکشنبه چهارم فروردین، صرافی های منتخب بانکی فعال هستند و نیازهای ارزی هموطنان را تامین می کنند. هموطنان برای رفع نیازهای ارزی در ایام مورد اشاره می توانند به صرافی های ملی، پارسیان، کارآفرین، رفاه، شهر، سینا، مسکن و تجارت مراجعه کنند.»

 

بنابراین گزارش، امروز در بازار سکه و طلا نیز سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 4 میلیون و 500 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید با قیمت 4 میلیون و 668 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی با قیمت 2 میلیون و 550 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با قیمت یک میلیون و 650 هزار تومان و سکه یک گرمی با قیمت 855 هزار تومان ارائه می شد.

 

این در حالی است که روز گذشته (شنبه سوم فروردین ماه) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت ۴ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان فروخته می‌شد. بهای خرید هر قطعه سکه امامی حدود ۴ میلیون و ۶۲۰ تا ۴ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان بود./

برچسب‌ها:

نظر شما