شناسهٔ خبر: 31897519 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سوریه برگ دیگری از حمایت آمریکا و صهیونیست ها به تروریست ها رو کرد

دمشق- ایرنا-ارتش سوریه در پاکسازی مناطق حمص ، درعا و دمشق تجهیزات ارتباطی ماهواره ای ، سلاح های آمریکایی ، آثار باستانی و 358 کیلو گرم حشیش کشف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، نیروهای ارتش 700 دستگاه و لوازم ارتباطی ماهواره ای ساخت رژیم صهیونیستی که تروریست ها از آنها در استان درعا در جنوب سوریه و هم مرز با فلسطین اشغالی استفاده می کرده اند ،کشف کردند.
همچنین ارتش سوریه مقادیری سلاح و تجهیزات ساخت آمریکا از جمله سلاح های پیشرفته تک تیراندازها ، نارنجک و موشک آر. بی . جی را در مناطق دمشق، حمص و درعا کشف کردند.
سانا نوشت که نیروهای ارتش در روز 20 مارس (چهارشنبه 29 اسفند) نیز یک دستگاه خودرو حامل 358 کیلو گرم حشیش و 600 هزار قرص کپتاگون را که تروریست ها از آن برای اعتیاد عناصر خود استفاده می کردند ، در استان درعا کشف کردند.
برخی آثار باستانی مسروقه نیز در این استان از سوی نیروهای نظامی ارتش سوریه کشف شده است.
در هفته های اخیر نیروهای سوری به دنبال عملیات گسترده برای پاکسازی مناطق آزاد شده از دست تروریست ها موفق به کشف مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات ساخت آمریکا ورژیم صهیونیستی شدند که در اختیار تروریست ها بوده و از آن علیه مردم و نیروهای سوری استفاده می کردند.
در جریان بحران هشت ساله سوریه 440 میلیارد دلار از سوی حامیان عربی، غربی و رژیم صهیونیستی برای حمایت از تروریست ها هزینه شد و در پایان نیز آنان شکست خوردند.
شبد**خاورم*1436*

نظر شما