شناسهٔ خبر: 31895543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ایستگاه‌های اطلاع رسانی نوروزی منطقه 20(شهرری) فعال شد

شهرری- ایرنا- شهردار منطقه 20 (شهرری) از استقرار ایستگاه‌های اطلاع رسانی در میادین اصلی محدوده منطقه و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به منظور استقبال از مهمانان نوروزی در این منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، فرهاد افشار اظهار داشت: همزمان با ایام تعطیلات نوروزی و با توجه به موقعیت تاریخی و مذهبی شهرری، شهرداری این شهر میزبان خیل عظیمی از زائران، مسافران و گردشگران است.
وی تصریح کرد: یک ایستگاه بدرقه و استقبال از هموطنان و مسافران خارجی طی ایام نوروز در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) مستقر شده است.
افشار افزود: ایستگاه‌های اطلاع رسانی محدوده منطقه 20 همه روزه از ساعت 9 صبح تا 15 عصر فعال هستند و به مسافران و گردشگران خدمات رسانی می‌کنند.
وی عنوان کرد: بسته های گردشگری شامل نقشه اماکن تاریخی و کارت های تخفیف گردشگری توام با راهنمایی مهمانان نوروزی به آنها اهدا می‌شود.
شهردار منطقه 20 (شهرری) گفت: فعالیت ایستگاه‌های اطلاع رسانی نوروزی تا دوازدهم فروردین سال 98 تداوم دارد و به مسافران نوروزی خدمت ارائه می‌دهد.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
1970//6139

نظر شما