شناسهٔ خبر: 31894932 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دستور حجت الاسلام والمسلمين شهيدي براي رسيدگي به حادثه ديدگان شاهد و ايثارگر سيل شمال کشور

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا-نماينده ولي فقيه، معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران دستور رسيدگي و پيگيري جبران خسارت حادثه ديدگان شاهد و ايثارگر مناطق سيل زده استان‌هاي گلستان و مازندران را صادر کرد.
به گزارش آريا به نقل از «ايثار» حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد علي شهيدي با تبريک سال نو و ابراز تأسف از حادثه سيل در استان‌هاي گلستان و مازندران گفت: بنياد شهيد و امور ايثارگران براي کمک به دستگاه‌هاي مسئول در امر ياري‌رساني به هموطنان عزيز از همه ظرفيت‌ها و پتانسيل موجود در بخش‌هاي مختلف بنياد در اين زمينه استفاده مي‌نمايد.
معاون رييس جمهور ضمن صدور دستور رسيدگي به وضعيت خسارت ديدگان شاهد و ايثارگر افزود: متأسفانه حادثه سيل در استان‌هاي گلستان و مازندران موجب آسيب به تعداد زيادي از خانواده معظم شهدا و ايثارگران ساکن اين مناطق شده است که بايد رسيدگي به اين موضوع در دستور کار معاونت توسعه مديريت و منابع  و ادارات کل بنياد در استان‌هاي مربوطه قرار گيرد.
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به تشکيل ستاد رسيدگي به سيل زدگان شاهد و ايثارگر  و تمهيدات انديشيده شده در مورد حادثه ديدگان جامعه ايثارگري ادامه داد: با توجه به پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته، عزيزان ايثارگر تحت پوشش بيمه‌هاي عمر و حادثه و حوادث غيرمترقبه قرار دارند و لذا در شرايط فعلي مي‌توانند از مزاياي اين بيمه‌ها استفاده کنند.
وي با اشاره به صدمه ديدن منازل عزيزان شاهد و ايثارگر اضافه کرد: منازل خانواده معظم شهدا و ايثارگران تحت پوشش بيمه قرار دارد و جبران خسارات وارده به اين عزيزان توسط بنياد پيگيري مي‌شود

نظر شما