شناسهٔ خبر: 31890935 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ایرانی های مقیم ارمنستان نوروز را جشن گرفتند

مسکو - ایرنا - ایرانیان مقیم در ارمنستان، کارکنان نهادها و سازمان های ایرانی همزمان با آغاز سال جدید و فرارسیدن بهار طبیعت مراسم عید باستانی نوروز را در ایروان جشن گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا، سید کاظم سجادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان نیز در این مراسم ضمن تبریک سال نو، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را گرامی داشت.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام « رونق تولید » از سوی مقام معظم رهبری، از تمامی کارکنان سفارت و دیگر نهادهای ایرانی مستقر در ارمنستان خواست با تلاش مضاعف و برداشتن گام های بلند تر، به پیشرفت و توسعه کشور سرعت بخشند.
سفیر کشورمان توسعه میهن اسلامی را مرهون تلاش شبانه روزی آن دسته از علاقه مندان و دلسوزانی دانست که با تکیه بر توان داخلی و اعتقاد به ارزش های اسلامی، نام ایران را در جهان و سازمان های بین المللی سربلند نگه داشته اند.
سجادی ایران را کشوری صلح دوست و حامی امنیت در منطقه و جهان دانست و با اشاره به سفر اخیر نخست وزیر ارمنستان به تهران، جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان را کشورهای دوست و همسایه توصیف کرد که همواره در سختی ها و مشکلات در کنار یکدیگر خواهند بود.
خواندن شعر و ترانه توسط تعدادی از دانش آموزان مجتمع آموزشی شهید فهمیده و برخی از ایرانیان مقیم بخش پایانی مراسم جشن نوروزی در سفارت کشورمان در ایروان بود که با استقبال و همراهی شرکت کنندگان همراه شد.
اروپام ** 1346 **

نظر شما