شناسهٔ خبر: 31890236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مسئول اردويي سپاه کربلا مازندران:

اعزام 9هزار و 154زائر مازندراني به مناطق عملياتي جنوب

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا- مسئول اردويي سپاه کربلا مازندران، اردوگاه شهيد بلباسي پذيراي 10 استان ديگر از جمله خراسان شمالي،سمنان،تهران و بوشهر و ... در مسئله اسکان زائران نيز مي باشد.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري به نقل ازخبرنگار اعزامي قرارگاه رسانه اي شهيد کابلي محمد عباسپور در جمع خبرنگاران از اعزام 9 هزار و 154 زائر مازندراني به مناطق عملياتي جنوب تا روز چهارشنبه خبر داد.

مسئول اردويي سپاه کربلا با اشاره به مشکلات اقتصادي  و نيز حادثه غيرمترقبه سيل در مازندران و امداد رساني سپاه و بسيج به سيل زدگان گفت: اردوي راهيان نور امسال با استقبال خوب جوانان و نوجوانان بويژه زائر اولي ها همراه بود.

  عباسپور تعداد زائريني که  از تاريخ 20 اسفند تا امروز چهارشنبه 29 اسنفدماه از مناطق عملياتي بازديد کردند را  9 هزار 154 زائر اعلام کرد و افزود: از اين تعداد 5 هزار و 100 نفر را برادران و چهار هزار و 54 نفر را خواهران تشکيل دادند

وي از  بکارگيري 230 دستگاه اتوبوس براي اعزام زائران گفت و ادامه داد :  همه زائران در دو اردوگاه شهيدان جعفرزاده انديمشک و بلباسي خرمشهر اسکان داده شدند و روزانه بيش از 2000 پرس غذا در آشپزخانه اردوگاه بين زائران  تهيه و توزيع مي شود .

به گفته مسئول اردويي سپاه کربلا مازندران، اردوگاه شهيد بلباسي پذيراي 10 استان ديگر از جمله خراسان شمالي،سمنان،تهران و بوشهر و ... در مسئله اسکان زائران نيز مي باشد.

عباسپور در بخش پاياني سخنان خود به برنامه سال تحويل اشاره و بيان کرد:برنامه سال تحويل  امشب در اردوگاه شهيد بلباسي با حضور راويان برگزار مي گردد و سخنان مقام معظم رهبري نيز براي زائران پخش خواهد شد.

وي يادآور شد:مازندران در شب ميلاد امام علي(ع) ميزبان جشنواره ره آورد سرزمين نور بود که به صورت زنده از شبکه هاي ملي پخش شد. در اين برنامه از  چهار خانواده شهيد انقلاب، شهيد ترور،شهيد مدافع حرم و شهيد مدافع وطن از مازندران تجليل بعمل آمد.

 

 

نظر شما