شناسهٔ خبر: 31890204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران:

کشته در حادثه واژگوني خودرو در آمل

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا- معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران از وقوع سانحه رانندگي منجر به فوت سه نفر نيمه شب گذشته در محور"آمل – محمودآباد" در خبر داد .

به گزارش خبرنگار آريادفترمازندران درشهرستان آمل، سرهنگ" مسعود تقديسي " با اعلام اين خبر، گفت: در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110مبني بر وقوع سانحه رانندگي در محور "آمل  محمودآباد" منطقه "اوجي آباد"،  ماموران انتظامي شهرستان امل سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

وي تصريح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، يک دسگاه خودرو سواري هيوندار کوپه به پس از برخورد شديد با گاردريل وسط جاده واژگون شد .

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران ، افزود: در اين حادثه دو زن به همراه يک مرد به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند که با حضور کارشناسان پليس راه علت اوليه حادثه تخطي از سرعت مطمئنه و عدم توانايي راننده در کنترل وسيله نقليه اعلام شد .

سرهنگ تقديسي با هشدار به رانندگان وسايل نقليه ومسافران نوروزي از آنان خواست با توجه به شرايط جوي و بارش باران و برف در محورهاي مواصلاتي استان با سرعت مطمئنه تردد و از سرعت و سبقت غير مجاز جدا خودداري کنند.


نظر شما