شناسهٔ خبر: 31890162 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فرمانده انتظامي استان مازندران :

بکارگيري 1300 گشت پليس در ايام تعطيلات نوروز 98

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي استان مازندران ،از طرح هوشمند سازي پليس در راستاي مديريت و کنترل ترافيک و نظارت بر عملکرد کارکنان در ايام تعطيلات نوروز خبر داد وافزود: استفاده زا دوربيت البسه ، دوربين هاي پايش تصويري ، دوربين هاي پلاک خوان، و استفاده از جي پي اس براي هدايت خودروهاي سازماني از جمله اين اقدامات است .

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري، سردار سيد محمود ميرفيضي فرمانده انتظامي استان به تشريح اقدامات وفعاليت هاي قرارگاه نوروزي امام علي (ع) فرماندهي انتظامي استان پرداخت.

وي با اشاره به بکارگيري بيش از 10 هزار نيروي پليس  در ايام تعطيلات نوروز در حوزه هاي مختلف و گشت هاي انتظامي ، ترافيکي، افزود: بيش از 1300 گشت به صورت گشت خودرويي ، موتوري و پياده در طول ايام تعطيلات نوروز ماموريت برقراري نظم و امنيت در محورهاي مواصلاتي و شهرهاي استان را برعهده دارند.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به افزايش حجم تردد و ترافيک سنگين در محورهاي منتهي به استان مازندران از روز گذشته و با توجه به وضعيت جوي هوا و بارش برف و باران در محورها از رانندگان و سايل نقليه خواست ضمن رعايت قوانين و مقررات پليس را در برقراري نظم و امنيت ياري کنند.

سردار ميرفيضي همچنين از طرح هوشمند سازي پليس در راستاي مديريت و کنترل ترافيک و نظارت بر عملکرد کارکنان در ايام تعطيلات نوروز خبر داد وافزود: استفاده زا دوربيت البسه ، دوربين هاي پايش تصويري ، دوربين هاي پلاک خوان، و استفاده از جي پي اس براي هدايت خودروهاي سازماني از جمله اين اقدامات است .

وي با اشاره به نقش صدا وسيما و رسانه ها در راستاي آموزش و اطلاع رساني براي پيشگيري از حوادث رانندگي ، گفت: تهيه وتوليد برنامه هاي راديويي و تلويزيوني، استفاده ازظرفيت فضاي مجازي و توليد محتوا در حوزه هاي مختلف نقش موثري در پيشگيري از حوادث جاده اي دارد .


نظر شما