شناسهٔ خبر: 31886518 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام رضا (ع):

عمل به بیانیه گام دوم انقلاب قوام و استواری نظام را در پی خواهد داشت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام «اسماعیل امیرزاده» در آستانه سال نو طی سخنانی در جمع پایوران و سربازان ناحیه بسیج امام رضا (ع)، بر حرکت در راستای گام دوم انقلاب تأکید کرد و اظهار کرد: کاری که باید انجام دهیم این است که پایوران و سربازان و بسیجیان و خانواده‌های آنان را نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب آگاه کنیم و تشریح و تبیین کنیم که حضرت آقا چه درخواستی از ما دارند.

وی با اشاره به اینکه در تمام سخنان رهبر معظم انقلاب نکته‌های قابل توجهی وجود دارد، افزود: تمام سخنان حضرت آقا مخصوصا پس از ۴۰ سالگی انقلاب تمام عیار است و لازم است تمام توصیه‌ها و فرمایشات ایشان را با آگاهی کامل انجام دهیم.

عمل به بیانیه گام دوم انقلاب قوام و استواری نظام را در پی خواهد داشت

امیرزاده ادامه داد: هر کدام از این فرمایشات و توصیه‌ها نیازمند برگزاری جلسات اختصاصی با مخاطبین خاص خود دارد و می‌بایست با تشکیل کارگروه‌های ویژه‌ای برای عملیاتی کردن مطالب و فرمایشات ارائه شده گام برداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب را بشارتی برای مردم دانست و افزود: بعد از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که جواب محکمی بود بر افرادی که فکر می‌کردند کار انقلاب تمام شده است، این بیانیه بشارتی برای مردم کشور در داخل بود و ناامیدی دشمنان را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ما گام دوم در چهل سالگی انقلاب را محکم و استوار برداشته ایم خاطر نشان ساخت: ما با قدرت پیش روندگی انقلاب را پیش خواهیم برد و با امید بخشیدن به دوستداران انقلاب، باعث ناامیدی دشمنان خواهیم شد و ایرانی خواهیم ساخت که هم پیشرفته باشد و هم گام‌های مهمی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و ... بر می‌داریم.

امیرزاده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در منظومه فکری خویش، هر مسأله و مطلبی که به ذهن انسان می‌رسد را بسیار کامل و جامع بیان می‌کنند ادامه داد: معظم له همه مسائل، مشکلات را جزء به جزء اشاره کرده و همچنین راهکار‌های برون رفت از این مشکلات و راه حل‌های مسائل مختلف را نیز با دقت بیان نموده اند که می‌بایست با تبیین و معرفی کردن این فرمایشات، به عملیاتی کردن این راهکار‌ها بپردازیم.

وی راز ماندگاری انقلاب را عمل به فرامین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دانست و افزود: اگر بخواهیم بعد از این هم انقلاب را بیمه کرده و ماندگاری انقلاب و نظام را حفظ کنیم، چاره‌ای جز عمل کردن به بیانیه گام دوم انقلاب نداریم.

در پایان این بیانیه را به دلایل مختلف از جمله محتوا، شرایط و مقطع زمانی صدور برای ادامه انقلاب مهم دانست و بر ارائه راهکار‌های عملی در زمینه تحقق این بیانیه تأکید کرد.

نظر شما