شناسهٔ خبر: 31886509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسوولان سر سفره هفت سین چه دعایی کردند

در اولین‌های روزهای ۹۸به سراغ مسوولان آذربایجان‌شرقی رفتیم تا از دعای تحویل سال آنها با خبر شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ساعت ۱/۲۸ دقیقه بامداد همه یک صدا در قلب‌مان نجوای یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ، یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ، یَا مُحَوِّلَ‏ الْحَوْلِ‏ وَ الْأَحْوَالِ، حَوِّلْ حَالَنَا إِلَى أَحْسَنِ الْحَالِ را گفتیم تا خداوند در سال جدید قلب و چشم را دگرگون ساخته و روزهایمان را تنظیم کند و حال همه را به بهترین شکل تغییر دهد.

در همین راستا به سراغ برخی از مسوولان استان آذربایجان‌شرقی رفتیم تا از دعای سال تحویل‌شان برای استان و کشور با خبر شویم.


حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز:

سلامتی و تندرستی و آرامش و رفاه همه مردم آرزو و دعای بنده بود و اینکه با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب که پیام روشن بیانیه گام دوم انقلاب این است که انقلابی تر بمانیم و پیشرفت کنیم عمل کنیم.

محمد وحدتی هلان، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:

دعای سال تحویل بنده از خداوند متعال این بود تا قدرت و آگاهی به مسوولان برای انجام کار جهادی و ایستادگی در مقابل گرانی عطا کند تا بلکه به تبع آن بتوانیم جلوی این موضوع را گرفته و آرامش را برای کشور به ارمغان آوریم.

احمدعلیرضا بیگی، نماینده مردم، تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

دعای سال تحویل بنده نجات ایران از مشکلات بود.

 

محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی:

از خداوند می‌خواهم تا همه مردم در رفاه و آسایش باشند و همه به آرزوهای خوب خود برسند.

محسن ارشدزاده، مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی:

از خداوند می‌خواهم تا همه سین‌ها از جمله سلامتی، ثروت، سربلندی را برای مردم ما به ارمغان بیاورد.

عادل کاظمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز:
تنها آرزوی من این است تا سال خوب و پر برکت برای کشور باشد و همه مسائلی که باعث رنجش مردم می‌شود حل شود و در کنار آنها صرفه‌جویی منابع طبیعی کشور جزو اصول ایران همیشه سرافراز باشد.

 

سعید کنعانی، رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی:

بار پروردگارا ملت ایران یک ملت بزرگی هستند و از خداوند می‌خواهم تا مشکلاتی اعم از اقتصادی که با هر عنوانی در کشور وجود دارد حل شود چراکه با حل آن مشکلات لبخند به روی لب مردم ایران خواهد آمد و البته اینها بدون سلامتی هیچ ارزشی ندارد و از خداوند متعال سلامتی را برای همه مردم خواهانم و امیدوارم خداوند هیچگاه نظر لطف خود را از مردم ایران نگیرد.

گفت‌وگو از کتایون حمیدی

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/و

نظر شما