شناسهٔ خبر: 31885866 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بیش از 25 تن آرد قاچاق در بجنورد کشف شد

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری 12 شهری شهرستان بجنورد حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی در یکی

صاحب‌خبر - به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری 12 شهری شهرستان بجنورد حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی در یکی از مناطق حاشیه این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل آرد قاچاق که قصد تخلیه آنرا داشت مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی بار و مدارک ارائه شده مشخص شد تعداد 625 کیسه 40 کیلویی آرد قاچاق به وزن 25تن که فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان این که ارزش ریالی این محموله کشف شده 400میلیون ریال برآورد شده است گفت: پس از توقیف خودرو مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان و کارشناس اداره سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در محل حاضر و در بررسی از آرد مکشوفه، اعلام داشتند محموله نیمه یارانه ای و به صورت غیرقانونی حمل شده است.
پس از هماهنگی قضایی کامیون به همراه آرد توقیفی به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: در این راستا خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
7185/ 6042
انتهای پیام

نظر شما